Door omstandigheden heb ik zo’n 2.
De ene is zelfs nog niet uit de doos geweest en de andere 2 keer een 10min. aan de pols. Ik vind het een bijzonder mooi horloge maar ik zie de wijzers totaal niet zonder leesbril. Ondraagbaar met die wijzers. Twijfel tussen ‘de deur uit’ of ‘nieuwe wijzers’
A. Mido & Söhne
Erg mooi! Sinds ik recentelijk een Mido heb gekocht, moet ik zeggen dat ik toch wel een beetje een zwak gekregen heb voor het merk. Mooie kwaliteit, ook de stalen band zit heerlijk en leuke details. Zal zeker niet mijn laatste Mido zijn.
Mooi horloge , welk type is deze?
Model is aantal jaren niet meer te krijgen. Maakte deel uit van de ALL DIAL modellenlijn.
Komische kast, veel glas en duidelijke markeringen, binnenring versraaibaar tbv duiken
Mido all dial diver dus.
Referentie weet ik niet meer
Thank you
Komisch moet natuurlijk conische zijn
Deuhhh
Beste forummers,
Mijn neef belde mij zojuist met het bericht dat zijn Mido Ocean Star van zijn pols is gevallen toen hij op de fiets zat. De schroef in de band is losgeraakt en deze is nu foetsie. Weten jullie of de schroeven van Mido merkspecifiek zijn of hebben juweliers deze op voorraad?
Zo een lekkere maat en een super afwerking. Ging eerst voor blauw maar de kleur van bezel en wijzerplaat was niet gelijk. Nu voor de zwarte gegaan, lekkere vintage uitstraling met de oranje secondewijzer en het gebolde saffier. Band is qua dragen uniek comfortabel alleen bij aankoop de sluiting laten borstelen.
Wat een plaatje . Goed idee om de sluiting te bewerken. Hebben ze dat gedaan terwijl je er was?
Nog een vraag. Ik twijfel of hij te klein is voor mijn pols. Ziet er bij jou prima uit. Welke pols maat heb jij? Thanks.
Ongeveer 185
Vergelijkbaar met mijn pols.
De Mido is zojuist bovenaan mijn “wanted” lijstje gezet.
Deze lag al een tijde te verstoffen, wachtende op een kleine reparatie maar door inadequate gereedschap tot nu toe niet kunnen uitvoeren. Met hulp van @vouwfietser wat goede kwaliteit gereedschap weten te vinden en eindelijk tikt hij weer lekker door.
Mido ‘televisie’ Multi Star met ETA 2789 uurwerk. Jaren 70.
Wat een gave Mido Valk.
Erg zeldzaam
Ben er erg blij mee. Heel mooie wijzerplaat ook, afhankelijk van de lichtinval gaat deze van paars naar een intens blauwe kleur.
Google lens vertaald het als luchtkapitein.