MIDO only

17 likes

Ik heb deze besteld bij mijn GS AD die ook Mido AD is. Ben oude klant maar zijn contingent is al verkocht. Hij zou mss nog eentje kunnen bemachtigen. Even afwachten dus…

25 likes

Die past wel bij jou ja :slightly_smiling_face:. Mooi

3 likes

Een kleurrijke toevoeging aan een kleurrijke collectie. Top :ok_hand:

2 likes

Wat een heerlijk eigen smoel heeft de Commander met stalen wijzerplaat toch :star_struck:

10 likes

Zonnetje schijnt en hatsaflatsa kijk die lume knallen !.

28 likes

Oceanstar Tribute mee naar het werk vandaag. Kleurtje is wel lekker in het zonnetje.

16 likes

Nog even aan de koffie

12 likes

image

9 likes

13 likes

24 likes

Vandaag op blauw :smiley:

25 likes

Foto van paar dagen terug. Blijft fijn draagbaar model ondanks 42 mm op smalle pols, dankzij korte en aflopende bandaanzet. Wel vorig jaar nog snel nieuwe rubberband erbij besteld voordat deze niet meer leverbaar is. Deze wordt namelijk op maat geknipt, waarna je slechts in sluiting nog enkele verstelmogelijkheden hebt, en kent nou niet bepaald een standaard aansluiting op kast.

9 likes

Summer feeling

16 likes

:star_struck:

28 likes

IMG_0044

Een dagje later, maar gisteren was het weer eens Mido dag (deze is op weg om een van mijn favoriete horloges te worden)

11 likes

Topic starter gaf al aan met een Mido only geen grote aantallen posts te verwachten…logisch ook!
Maar zo erg dun had ik het ook niet verwacht :face_with_raised_eyebrow:
Dus my two cents bij deze

13 likes

Mido heeft de Ocean Star nu ook in 39mm uitgebracht. 4 kleurstellingen.

12 likes

Had populair kunnen worden als ik alle Black Bay fans altijd hoor, maar waarom ze dan weer zo’n wazige wijzerplaat eronder doen? Met de normale was niks mis en oogde een stuk serieuzer.

1 like

Betere maat maar eerst ff in het echt zien