Mijn 1e Seiko

Haha en dat naast een Cameltoe :wink: Leuke gasten, daar bij Seiko! Maar on topic, mooie klok. Veel plezier er mee :+1:

2 likes

Gefeliciteerd, zag 'm staan op MP. Inderdaad als je goed kijkt is die verwijzing naar P & C inderdaad een waarheid :grimacing:

1 like

Weet ik niet. Ik heb het niet zelf bedacht.
Ik vond de wijzers niet echt mooi, maar toen ik dit hoorde heb ik me kapot gelachen. Sindsdien moet ik er gelijk aan denken als ik ze zie.

Wat ik uiteindelijk heb gedaan is de wijzers verwisseld met de SKX007 wijzers. Top!

1 like

Mooie aanwinst, Thijs, laat ze maar lullen, geniet ervan :+1:

1 like

Mooie seiko. Geniet ervan

Blijft mooi spul die BFK’s. Pepsi is it! Gefeliciteerd :smiley:

Gefeliciteerd met je aankoop en geniet ervan!

Groet,
Arvid

Niet alleen mooi maar draagt ook heel fijn, veel plezier er van.

BFK, en ook nog een pepsi! Mooie klok, en een goed begin als eerste seiko. Veel draagplezier!

A dirty mind, is a joy forever…

Nou wil ik er ook een! :smile:

Mooi hoor, alleen jammer van de wijzers idd :smile: gelukkig kunnen er altijd andere op…

Waarschuwing :

Door het enorme gewicht kan het zijn dat je arm waar je het horloge op draagt veel dikker word door de aangroei van spieren.

Advies :

Wil je dit voorkomen of voor zijn, draag dan de BFK exact evenveel tijd op/aan de andere arm.

ps ik zelf heb hiervoor een schema uitgewerkt, de ene week links, de andere week rechts

2 likes

Danku, die kan dus van mijn lijstje af. Krijg dat nu niet meer van mijn netvlies. :wink:

1 like