Prachtige collectie!
Mooi, mooi, mooi, van minimale en sobere vormgeving.
… en wat past je nick-name goed bij je horlogekeuze.
Misschien heb ik makkelijk praten, maar ik denk dat ik de hobby net zo leuk zou vinden bij een kleiner “budget”.
Er zijn in alle prijsklassen hele mooie keuzes te maken, toch?
Dank je wel. En goed gezien, een beetje minimalisme en vooral veel symmetrie kan ik erg waarderen.
Dank je.
Op nr. 1 zetten voor de World timer wordt lastig, er is al meer interesse
De maat is mooi (37,5mm?) en de wijzerplaat erg gaaf. Voorlopig bevalt het nog prima.
Iets minder mag misschien wel. Maar er is een soort van rust met kiezen wat ik draag.
De Shogun is alleen voor vakanties.
Lekker licht en geen aandacht-trekker, waar je ook heen gaat.
De Heuer alleen in het weekend.
Naar het werk altijd in pak en dan beslis ik o.b.v. Kleding en schoenkleur (kleur bandje). Alleen de Explorer draag ik regelmatig overal en altijd bij.
Mijn beste,
Wat een heerlijke HorlogeHobby toch.
Magnefiek!!
Orologio Signaturis Temporis.
Van harte! Een jaloersmakende verzameling heb je.
Dat is geen flauwe hap!
Die Seiko worldtimer is ook erg mooi!
Als ik je collectie zie: I like your style!
En gefeliciteerd
Prachtige collectie, laatste foto genomen in portugal?
Scherp hoor, klopt!
Prachtige stranden daar.
Niet helemaal met je eens:
-Met een kleiner budget blijf je toch behoorlijk beperkter.
-Als in iedere prijsklasse heel mooie keuzes te maken zijn, waarom kiest men (indien financieel mogelijk) dan toch hoofdzakelijk voor de duurdere mogelijkheden…?
Die Heuer is prachtig! Als het eerste jaar al zoveel bracht ben ik benieuwd naar je tweede jaar, dat was voor mij het drukste (qua kopen).
Mooie collectie. Waarom heb je de PO eruit gedaan?
De waarheid ligt in het midden denk ik;
De helft van mijn collectie is best betaalbaar:
De twee Seiko’s en de Sinn zeker.
De Nomos Tangomat is als handopwinder (Tangente) gebruikt ook best rond de 1.000,- te vinden. Van allemaal zou je “levenslang” kunnen genieten.
De PO vind ik nog steeds prachtig.
Maar was mij te hoog en (top)zwaar.
Nb. De nieuwe versie heeft een fijnafstelling in de band, dat had misschien gescheeld.
Prachtige collectie, stuk voor stuk horloge die ik zelf zou (willen) kopen! Die Seiko world-timer is ook wel een knappe verschijning moet ik zeggen. En elke keer als ik je Tangomat zie, bevestigt dat mijn voornemen dat er een Tangente Neomatik moet komen voor het einde van het jaar topklokjes!
Tussen de 2 chrono’s: de Speedy of de Carrera, welke krijgt het meeste polstijd?
Proficiat met je 1ste verjaardag!
De Speedy doordeweeks
De Heuer in het weekend
Opgeteld toch de Heuer denk ik
Fair enough! En wat als de SpeedyTuesday binnen is? Andere Speedy de deur uit of valt dat nog te bezien?