Gefeliciteerd met de Oriënts. Eén van mijn favoriete vintage merken. Ik heb er twee en aas op de juiste derde. Veel plezier ermee!
Dankjewel
Gave horloges. Voor de 2e zal het wat moeilijker zijn om een passend bandje te vinden denk ik . Mogelijk dat een MN strap wat is
? Kan ook zijn dat je daarmee de plank volledig mis slaat…
Het zijn mijn eerste Orients, maar zullen waarschijnlijk niet de laatste zijn. Inderdaad een prachtig vintage horlogemerk en daarbij ook nog vrij betaalbaar. Ben benieuwd wat jouw 3e Orient gaat worden.
Ja, was er al bang voor dat die wat moeilijker zou worden. Zoals Eddie al zei, misschien een schuidmaat aanschaffen. Dan valt de lug width iig altijd te meten Bedankt voor de leuke reactie!
Ik heb zojuist gereageerd op het linkshandigendag item met mijn " enige op HF" Oriënt (tot het tegendeel bewezen is). Ik zoek nog een Oriënt King Diver met een Coca Cola wijzerplaat. Zoals op deze afbeelding maar net andere tint.
Oh wat een mooi horloge. Ik hoop dat je hem gaat vinden! Wanneer je hem vindt, zie ik hem wel voorbij komen Is het niet lastiger om horloges voor linkshandigen te vinden?
Ik ben gewend aan de kroon rechts. De speling is dun als je naar horloges met de kroon links zoekt. Er staat een U-boat op mijn lijstje, maar ik verwacht dat ik juist moet wennen aan de kroon links
Gefeliciteerd met deze NA’s. Heel veel plezier ermee.
Nog genoeg om naar te zoeken en toe te voegen aan de collectie hoor ik al. Het blijft veel en veel te mooi allemaal🤣 Leuk voor de collectie, maar minder voor de portomonnee.
Dankejwel😁
Beste klokjes, die U Boats haha!
Leuke aanwinsten! in tegenstelling tot de meeste geloof ik vind ik de 2e juist heel tof.
Veel plezier ermee!
Leuke aanwinst! Geniet ervan!
Gefeliciteerd met beide NA’s. Mooi duo
Veel plezier ervan.
Dankjewel, leuk om te horen dat jij ziet wat ik erin zie haha!
Komt helemaal goed