Mijn aparte Tauchmeister

Mooi!

1 like

Als jij hem mooi vindt en hij de tijd meer dan 2 keer per dag goed aangeeft, waarom zou je dat dan doen?

2 likes

Met die naam had ik meer iets zoals deze (Oris Meistertaucher) verwacht:

Maar goed if it tickles your fancy… :wink:

4 likes

Belangrijker: wat vind je er zelf van?

1 like

Ik vind hem mooi van lelijkheid!

Ik vind hem bijzonder en uitzonderlijk.
Mooi kan ik hem niet noemen. Sorry.

1 like

[nuance modus aan]

Niet echt mijn smaak. Het is al gezegd, maar het pretendeert te kunnen overleven in de De Marianentrog, terwijl hij het al moeilijk zou krijgen in een beetje motregen.

[/nuance modus uit]

3 likes

heel “bijzonder” :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dit ding moet niet in de grijze Kliko, maar bij het oud ijzer. Kan je van het geld een leuke Seiko kopen.

1 like

Mijn beste,

Één brok horlogerie!!
Doch,
voor mij mag het “een onsje minder”!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

6 likes

Wat @koekoek al zei. Niet alleen is hij lelijk, hij is ook nog eens beschamend slecht gebouwd voor zo’n klatser met zoveel flauwekul om de kroontjes.

Ik had (voortschrijdend inzicht) ooit een keramisch horloge van Danish Design, dat waren ook van die laaienlichters. Enorme brute patrijspoortenkroon, en dan een Rondaatje er in met 30m WR er bij. Zo slecht. Dat ding heb ik godzijdank door kunnen verkopen aan iemand (keramiek, dat weer wel… ), maar brrrrrrr…

Zie boven. Niet per se. Die rare DD heb ik voor een OK prijs op marktplaats verkocht. Maar sinds Eduardo Liotto hier niet meer op het forum is, is je afzetmarkt hier gewoon 0.

Wow. Da’s de eerste keer in die paar jaar dat ik je dat zie doen. @Alletijd, da’s een teken aan de wand.

7 likes

Brrrrrrr :zipper_mouth_face:

1 like

Je bent in ieder geval recht voor de raap en eerlijk, dat waardeer ik.:disappointed_relieved: Gelukkig heb ik genoeg andere horloges waar ik me comfortabel bij voel en nog wensen voor de toekomst.
Ik vroeg toch ook om meningen, nou dan kun je die krijgen. Ik beschouw het als miskoop, en heb m al qua enige waarde afgeschreven. Vond het gewoon leuk dit aparte horloge hier te plaatsen en reacties op te roepen. Gelukkig was het geen " rib uit mijn lijf " zal m lig op Marktplaats zetten, al wordt je daar ook niet vrolijker van. Kijken, kijken, niet kopen.
Op naar de volgende klok zal maar zeggen!

Trouwens:

"Maar sinds Eduardo Liottohier niet meer op het forum is, is je afzetmarkt hier gewoon 0."
Ik heb m toch niet te koop aangeboden?

2 likes

5atm is inderdaad “bijzonder” met zoveel drama, poespas en kronen! :sunglasses:

Heeft vrees ik voor mij een erg hoog Invicta gehalte!
En da’s niet best… :shushing_face:

2 likes

Als jij het een tof horloge vindt moet je hem gewoon dragen.
Jij vindt hem mooi van lelijkheid dus wat kan jou het schelen wat een ander ervan vindt.
Beleef er plezier aan.
Mij stoort het niet wat een ander draagt en ik vindt dergelijke gekkigheid wel leuk om te aanschouwen.

2 likes

Ik probeerde alleen maar te zeggen dat er één man was die dit soort horloges kocht, en die heb ik in geen tijden gezien. Dus marktplaats.

Maar hee, net wat ik zei, ik heb exact dat soort fratsen uitgehaald. Die Danish Design kon je vanaf de maan zien. Ik heb aardig dubieuze Diesels gehad (van voor de Big Granddaddy, dat wel) en een paar akelige plakmerk horloges. Sterker nog, ik heb er nog twee in de kist liggen die ik niet weg wil doen om emotionele redenen. :slight_smile: :+1:

Eerlijk gezegd denk ik dat veel van de leden hier zo hun ontwikkeling hebben gehad.

Verder bedoel ik het niet slecht. Je moest m’n motorhelm eens zien, had je ook wat te lachen.

1 like

Ik moest lachen. Hoorbaar zelfs. En dat doe ik zelden, gedistingeerd als ik ben. Dank!

2 likes

Een beetje geïnspireerd op de Zlatoust Russian diver.
Zo rond begin de zeventiger jaren van de vorige eeuw.

Deze hadden een depth rating van 70ATM en werden gebruikt
door de CCCP marine.

3 likes

Jawel, onder een andere naam😉.

2 likes

Bijna net zo lelijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like