Mijn bescheiden collectie

Hallo Opdakje,

Erg mooie collectie vooral de stowa en het monster :smiley: :smiley: :smiley:

Mvr gr,

Aviator

Best een mooie collectie daar hoef je niet bescheiden voor te zijn

gr Pieter

Leuk vol doosje.

Zie ik daar een Meistersinger op de onderste rij?
Ja dus, en dat stemt mij tevreden!

Mvg.
Okki

Hallo Marc,

Welke bedoel je de Citizen of de Alpha. De Alpha heb ik gekocht in een opwelling ( kost ook geen drol ), maar de afwerking is dan ook niet mijn smaak. De Glycine is inderdaad een leuk klokje, ook een fijne maat. Heb hem gisteren voor het eerst een hele dag omgehad en moet zeggen viel me niet tegen!

Marc-B1 Schreef:

Hallo Opdakje,

Erg mooie collectie heb je daar !
En de eerste van links heb ik ook: prima klok,
zelfs goede Luminova en zéér goede metalen band !
( ongelofelijk hoe ze het er kunnen voor maken !
)

De laatste vind ik ook heel mooi - dacht dat het
een Bulova was, maar het blijkt een Glycine te
zijn !

Okki Schreef:

Zie ik daar een Meistersinger op de onderste rij?

Ja dus, en dat stemt mij tevreden!

Mvg.
Okki

Jazeker, het was mijn tweede ’ echte ’ klok! Een heerlijk horloge, mede door zijn gestanste plaat ( opgelegde indices ). Dat heeft de zwart witte versie niet. En vind hem zo toch mooier. Wellicht dat er wel weer een 38 mm MS komt. Maar dan in de vorm van een MS met Unitas, en zit dan toch te denken aan de 3Z met kleine seconde. Die is werkelijk vét

Ik vind de buran met maan fase heel mooi! X(

Ik heb zelf ook een Meistersinger, de No. 02 (AM604) met zilveren plaat, blauwe wijzers en blauw opgelegde indices. Ik heb er bewust voor gekozen omdat de zwarte indices inderaad gedrukt zijn. Nu liggen ze er boven op en dat geeft net wat meer effect. De chronograaf is ook niet te versmaden, maar helaas wat boven budget. :frowning:

Mvg.
Okki

@ Okki,

Die is ook inderdaad super! Ook een mooier uurwerk dan in de No.1 Maar had de dik 400,- extra er niet voor over.

De chrono is inderdaad mooi! Maar welke bedoel je? Er is ook een een nieuwe dit jaar. Vind die een stuk minder.

Ik ben het me je eens dat de eerste versie de mooiste is.

Mvg.
Okki

Okey ik zou de volgende horloges inprincipe wel willen ruilen / verkopen.

Het gaat dan om de:

  • Buran Maanfase
  • Glycine
  • Seiko Monster
  • Seiko Seamaster ( wit ) 1x gedragen

Wat zou ik graag ervoor willen hebben, doe een leuk voorstel/ruil en wie weet.