Deze twee hebben toen het veld moeten ruimen:
Ook nice maar snap je keuze wel
Prachtig
Bijzonder horloge. Mooi hoor.
Kan ik verstaan. Maar wat doet u dan posten? Ge weet dan toch dat ge een oud topic naar de eerste pagina haalt? Wat is het nut daarvan vraag ik me dan af?
Meer posts = sneller aan 3 ?
Echt he, ik snap dat niet. Zo moeilijk is dat toch allemaal niet, datums en zo.
Wat is het bezwaar vraag ik me af?
Zijn post is ook al van januari hè…
Bijna 600 likes weet iemand wat het record is op t forum ,?
De januari post is 1.5 jaar later geplaatst en heeft leden die niet letten op de datum ook doen posten. En best wel veel terwijl het horloge al best lang verkocht is. Maar “bezwaar” heb ik niet.
Er is wel een reden waarom deze popup verschijnt als je wil posten in oude topics.
### Dit topic nieuw leven inblazen?
Het laatste antwoord op dit topic was bijna 2 jaar geleden. Je antwoord zal het topic naar de bovenkant van de bijbehorende lijst verplaatsen en iedereen die eerder bij de conversatie was betrokken op de hoogte brengen.
Weet je zeker dat je deze oude conversatie wilt voortzetten?
Ach, never mind. Post allemaal lekker verder.
Ooh het ligt gevoelig…
Ik dacht alleen dat je niet in de gaten had dat je reageerde op een post van 7 maanden oud omdat iemand anders het topic weer omhoog brengt.
Hopelijk heb je toch een fijne avond
Ps: als er dan topics omhoog moeten worden gebracht dan toch wel dit topic met deze horloges
Maar neen zeg, niks gevoelig.
Vooruit dan, hop naar de 600 likes
Ernstige…
1 dag lid en reageren op een 7 maanden oud topic.
Kan niet anders concluderen dan dat de zoekfunctie is gebruikt. Kan en mag natuurlijk, maar het reageersel is uiterst opmerkelijk.
Sherlock mode uit
Jazeker. Dat kun je zien als je op het menu klikt en dan ‘top’ aanklikt. Even de periode selecteren en voila.
Dit topic, Bijna 700 likes;
https://www.horlogeforum.nl/t/op-de-motor-24-000km-naar-de-ad-gereden-voor-na/470989/211
Is ook wel een tof verhaal ook.
Is de Patek chrono verkocht?
Nou ja, droom is geen grail…
Prachtige NA…maar als je het niet erg vind ik heb dit leuke verhaal gelezen zonder Chris Rea
Ja schrijft hij hier wat hogerop toch:
Welke NA?
Komaan mannen, nog een paar meer die last hebben met datums en we zitten aan de 600 likes. Op dit moment nog maar 7 te gaan.
Het verhaal begint ook echt met “Het is eerste kerstdag”. Dat moet toch wel een bellletje laten rinkelen dat het geen recent topic is?!
Het is/was inderdaad een gaaf horloge. Maar wanneer een droom uitkomt is het geen droom meer. Dan ontstaat er vanzelf weer behoefte aan iets nieuws. Wat ervoor in de plaats is gekomen is ook heel erg gaaf!