Mijn DROOM NA | Patek Philippe Chronograph 5960g

Mooi geschreven en werkelijk schitterend horloge :ok_hand:

1 like

Hahahah.
Dit is wel een redelijk episch horloge! Voor mij echt eindbaas materiaal.

Thanks!!

Daar ben ik altijd naar op zoek in horloges. Alleen in veel gevallen is het probleem van horloges met een “eigen smoel” en mooie techniek dat het “iconen” zijn en daardoor inmiddels een beetje afgezaagd.

Dit horloge heeft alles in zich om over een jaar of 10 een “icoon” te zijn, maar nu is het nog steeds een vreemde eend. Dat vind ik zo tof eraan.

4 likes

Tof. Gewoon tof.

1 like

Het is niet mijn stijl horloge, maar kan wel meegenieten van je enthousiasme en de ballen om een stap te zetten naar dit segment.

Geniet er van!

2 likes

Mwaaahhh dat valt wel mee met die ballen. Op zich is het niet mijn probleem maar dat van m’n kinderen. Ik vraag me namelijk af van welke middelen ze later gaan studeren. :man_shrugging:t2:

Thanks!! :fist_right:t2: :fist_left:t2:

9 likes

Heel erg nice Ramses! Ik zit toch wel in het ‘love it’ kamp! Juist tof dat ze hiermee wel een beetje meer funky zijn gegaan op de kleuren!
Mooi achtergrond verhaal ook. Bij de volgende GTG wil ik deze graag eens van naderbij bekijken :nerd_face::ok_hand:t3:

1 like

Oh je hebt je kinderen niet eens hoeven te verkopen hiervoor? Dat is toch al een behoorlijke meevaller!

4 likes

Gefeliciteerd met je droomhorloge !
Super om je grail te kunnen bemachtigen.
Veel draagplezier !

Gaaf Ramses! Erg mooi eigenzinnig horloge en ik zou geneigd zijn om hem 1 dag in de week andersom te dragen.

Geniet ervan en ik zie hem graag nog eens in het echt :+1:

Nogmaals proficiat! Een hele bijzondere vangst!

Dit moet trouwens een record zijn:

2 likes

Nog net niet, maar toch al op 5 :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ten tijde van mijn screenshot al top 3 als ik het goed gezien heb. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Prachtig verhaal en wat een kanjer van een horloge! Gefeliciteerd!

Thanks!! En qua “funky” het is inderdaad een stuk sportiever dan andere calendars maar het rood en blauw combineert zo mooi, echt vet.

Gaan we zeker doen! Hopelijk kan het snel weer.

hehe, ik heb ook al n’m nieren nog :face_with_hand_over_mouth:

Yes! Hopelijk mogen we in het voorjaar weer.

Wow! Veel liefde hier :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Hoe krijg je deze view te zien?

Thanks! Eindelijk mag ik je vergezellen in de Patek familie.

5 likes

Leuk verhaal! Velen kennen het gevoel :smiley: heel veel plezier van je NA

1 like

2 likes

Super leuk man!!! :love_you_gesture:t3::love_you_gesture:t3:

1 like

Zeer nette post . Proficiat met je verzameling en uiteraard met je grail. Geniet ervan !

1 like

Tjonge jonge wat is die Prachtig!!!

1 like

:boom:Schitterend :boom:

1 like