Mooi geschreven en werkelijk schitterend horloge
Hahahah.
Dit is wel een redelijk episch horloge! Voor mij echt eindbaas materiaal.
Thanks!!
Daar ben ik altijd naar op zoek in horloges. Alleen in veel gevallen is het probleem van horloges met een âeigen smoelâ en mooie techniek dat het âiconenâ zijn en daardoor inmiddels een beetje afgezaagd.
Dit horloge heeft alles in zich om over een jaar of 10 een âicoonâ te zijn, maar nu is het nog steeds een vreemde eend. Dat vind ik zo tof eraan.
Tof. Gewoon tof.
Het is niet mijn stijl horloge, maar kan wel meegenieten van je enthousiasme en de ballen om een stap te zetten naar dit segment.
Geniet er van!
Mwaaahhh dat valt wel mee met die ballen. Op zich is het niet mijn probleem maar dat van mân kinderen. Ik vraag me namelijk af van welke middelen ze later gaan studeren.
Thanks!!
Heel erg nice Ramses! Ik zit toch wel in het âlove itâ kamp! Juist tof dat ze hiermee wel een beetje meer funky zijn gegaan op de kleuren!
Mooi achtergrond verhaal ook. Bij de volgende GTG wil ik deze graag eens van naderbij bekijken
Oh je hebt je kinderen niet eens hoeven te verkopen hiervoor? Dat is toch al een behoorlijke meevaller!
Gefeliciteerd met je droomhorloge !
Super om je grail te kunnen bemachtigen.
Veel draagplezier !
Gaaf Ramses! Erg mooi eigenzinnig horloge en ik zou geneigd zijn om hem 1 dag in de week andersom te dragen.
Geniet ervan en ik zie hem graag nog eens in het echt
Ten tijde van mijn screenshot al top 3 als ik het goed gezien heb.
Prachtig verhaal en wat een kanjer van een horloge! Gefeliciteerd!
Thanks!! En qua âfunkyâ het is inderdaad een stuk sportiever dan andere calendars maar het rood en blauw combineert zo mooi, echt vet.
Gaan we zeker doen! Hopelijk kan het snel weer.
hehe, ik heb ook al nâm nieren nog
Yes! Hopelijk mogen we in het voorjaar weer.
Wow! Veel liefde hier
Hoe krijg je deze view te zien?
Thanks! Eindelijk mag ik je vergezellen in de Patek familie.
Leuk verhaal! Velen kennen het gevoel heel veel plezier van je NA
Super leuk man!!!
Zeer nette post . Proficiat met je verzameling en uiteraard met je grail. Geniet ervan !
Tjonge jonge wat is die Prachtig!!!
Schitterend