Mijn droomauto nu ook in de horloges

Dr. Woetr, liefde maakt blind .:innocent:
Kan mij niet voorstellen dat Porsche dit goedkeurt. Zij doen er alles aan om oude modellen op de weg te houden in originele staat. O.a. door een voortreffelijke onderdelen service, aangepaste werkplaats tarieven, geboortebewijzen, etc.

Mijn droomcombinatie:

Ford (shelby) GT500:

Speedy:

:heart::ok_hand:

1 like

Die omega kan ik wel appreciƫren

1 like

:thinking:
Subtiel :smile: :thumbsup:

Ik kan ze beiden waarderen :thumbsup: :slight_smile:

1 like

Platgeslagen kever! :laughing: Geintje!! :blush:

Sorry, het is toch echt zo. Porsche zelf houdt zijn ā€œoudjesā€ dan wellicht in top staat, maar daarmee bedien je denk ik een totaal andere markt.

Beetje off-topic, maar voor diegene die nog nooit gehoord hebben van Magnus Walker en niet vies zijn van een ā€œgetjoendeā€ klassieke 911, check dit:

doe snel een slabbetje om voordat je de link klikt

1 like

Er kan er maar een de mooiste zijn…

1 like

maar deze helaas niet…

2 likes

Met droomauto’s is het net als met alle andere dingen:
Over smaken valt niet te twisten.
En dat moeten we vooral zo houden :slight_smile:

1 like

Supergave auto’s, maar goedkeuring van Porsche? Get real, never, merkwaarde enzo…

Toch echt. Get real. :kissing_heart:

1 like

Magnus … coole gast :slight_smile:

oehhh ietwat scherp geformuleerd van mij zie ik, excuses! Maar is er echt een goedkeuring van Porsche op?

1 like

Even gauw de site van Singer erbij gepakt en neen, geen goedkeuring van Porsche @DrWoetR

3 likes

Dat begrijp ik niet goed. Ik meen oprecht dat ik ergens heb gelezen dat ze hulp kregen vanuit Porsche zelf. Nu maakt het dat natuurlijk niet waar omdat ā€œwant het staat op het internetā€, maar de door jou gequote tekst maakt ook niet het tegendeel waar. Of misschien ik een lesje begrijpend lezen volgen?

BTW, no offense taken uit je reactie hoor :grin:

2 likes

Om het naar horloges te trekken: het is toch volstrekt ondenkbaar dat Patek Philippe een modder gaat helpen? :slight_smile:
En zo is het met Porsche ook!

Leuk voorbeeld, maar ik weet er ook ƩƩn; ken je de autofabrikant Alpina? Die samenwerking met BMW gaat wel even iets verder dan het hier besproken automerk. :stuck_out_tongue_winking_eye:,

Ja en zo ken ik ook M3 met BMW.
Maar dat is iets totaal anders dan die hot rod cowboy uit de U.S.
Mijn Porsche krijgt ie dus never nooit in handen :slight_smile: