Mijn eerste Rolex

1 like

Mooi hoor :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Rolex Datejust en welkom op het Horloge Forum!

1 like

Dit blijft een tijdloos horloge. Over decennia nog af en toe (of dagelijks) om de pols, met een glimlach terugdenkend aan toen je hem dan eindelijk kocht. Dat is de kracht van een tijdloos ontwerp icm iets waar je toch wat moeite voor hebt moeten doen (een paar duizend euro is voor de meesten niet niets). Kleine kersjes op de taart in een volwassen leven met toenemende verantwoordelijkheden en, let’s face it, zorgen. Over hypotheken, kinderen, of zwaardere zaken. Een trouw metgezel om de pols kan een baken van rust en plezier zijn. Kleine pleziertjes die je jezelf moet gunnen, als het kan. Top gedaan. Zelf geen enorme fan van romans maar het maakt hem wel net iets meer bijzonder dan de meer alledaagse plaat. Kan uiteraard altijd nog gewisseld worden. Ikzelf zou voor normale hourmakers met een linnen dial ofzo gaan. Ook bijzonder, maar je moet net iets beter kijken, iets subtieler.

Veel plezier met je eerste Rolex!

9 likes

Congrats, veel draagplezier :+1:

Heeeeeel mooi
Veel plezier ermee

1 like

Omdat je er om vraagt; eerlijk gezegd vind ik de Romeinse cijfers niet heel mooi.

1 like

Bedankt!

Een eerlijke mening wordt altijd gewaardeerd!

Dankjewel!

1 like

Bedankt Hans!

1 like

Bedankt!

Proficiat met je aankoop, prima keuze. Zo zie je niet zo vaak hier: een engine turned bezel en Romeinse cijfers.

1 like

Mooi horloge!

1 like

Gefeliciteerd en welkom

1 like

een “fluted” bezel vind ik een aanflu(i)ting, op elk horloge.

Tijdloos! Op de goede manier. :+1:

1 like

het gaat erom wat jij ervan vindt. En zo te lezen ben jij er enorm blij mee. leuk! veel plezier ermee!

Welkom op het forum!

1 like

Deze is dan ook engine turned.

4 likes

Mooie klassieker! :+1::+1: Welkom ook!

1 like