Mijn eerste SPEEDMASTER!

Mooie aanwinst en veel draagplezier, en wellicht een glazen case back bijbestellen, lijkt mij wel erg leuk om het uurwerk af en toe te bewonderen.

Gefeliciteerd, wat een prachtig horloge!

En bedankt voor het delen, nu weet ik zeker dat ik doorspaar voor een Speedmaster :wink:

Gaaf Horloge welkom op naar de volgende Omega :smile:

Wow! Ziet er serieus gigantisch goed uit, mooie patina. Wordt een mooie collectie ondertussen!

Gefeliciteerd, veel draagplezier!

Mooi, heel mooie uitvoering, proficiat!

Hij ziet er prachtig uit! Proficiat!

Geweldige aanwinst!

Was afgelopen week in Londen en heb er een aan mijn pols mogen hebben bij een handelaar in vintage horloges…kan me voorstellen dat je hem niet uit je hoofd kreeg…heb ik ook ! maar is iets waar ik ooit eens de trotse bezitter van hoop te wordenšŸ˜‰

Geniet ervan!

Sjiek man, geniet er van!

Gefeliciteerd :thumbsup:
Leuk enthousiast verhaal en een schitterend horloge !!!

Is inderdaad een icoon, en terecht!
Veel plezier met het naar je horloge kijken en dan nog niet weten hoe laat het is :wink:

Pieter.

1 like

Wist wel dat een Speedmaster hier populair was, maar dit, …, whoah! :wink:
Gefeliciteerd, man! Geniet ervan!

Heb jij dat nou ook? Vooral met de Speedmaster… Moet altijd twee keer kijken. Soms drie. :wink:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

Prachtig, als je hem ooit weg wilt doen dan hou ik me aanbevolen. Ik ben ook een '86er en heb al een ā€œbirthyearā€ motor. Een horloge uit dat jaar zou het afmaken!

Gefeliciteerd ermee. Veel draagplezier.

Zat deze aanbieder niet voorheen niet op MP. Dat schiet door m’n hooft althans.

Elf.

Heel veel plezier met deze briljante keuze. Echt een icoon, zeker met deze vintage.

Vet!

Gefeliciteerd

Superklok, geniet ervan.

In een blauwe Clio is zo’n terugreis natuurlijk zo gepiept. Mooi horloge :+1:

Wow. Dat is pas een horloge.
Gefeliciteerd!