Gefeliciteerd . Leuk dat ze dat doen.
Geen idee. Maar desondanks een erg leuk aandenken!
Mag je het shirt ook meenemen? Als set natuurlijk helemaal gaaf.
Gefeliciteerd . Leuk dat ze dat doen.
Geen idee. Maar desondanks een erg leuk aandenken!
Mag je het shirt ook meenemen? Als set natuurlijk helemaal gaaf.
Zoān beetje alles op 2 wielen.
Mountainbike, BMX en het baanwielrentoernooi.
En ik heb geholpen bij de opening. Dat was ook bijzonder, alleen jammer van de regen.
Ik vertrek zo weer richting het MTB parcours
Ik denk het wel, heb ten minste nog geen instructie gezien dat kleding retour moet.
Ik heb een hele tas vol, van een hoedje tot schoenen aan toeā¦
Dat is gaaf!
Ik wens je een fantastische tijd bij deze Olympische Spelen, mooi dat je dit kan doen.
Tof hoor. Gezien alle ophef rondom deze spelen, met name de intro en de ai cameras, zou het nog wel eens een gewilde set kunnen worden in de toekomst.
Zon setje is toch echt wel prachtig. Hoop dat je het naar je zin hebt en geweldige herinneringen op doet
Mooi man, meteen een uniek stuk in de verzameling.
Leuk om te doen, lijkt me en heel leuk aandenken! Weet natuurlijk niet hoe oud je bent. Maar toen ik tiener was, back in th '80s had echt iedereen een Swatch! Heb er zelf ook meerdere gehad en zelfs nu nog ƩƩn. Toch een merk dat een behoorlijk stempel heeft gedrukt op de horlogeindustrie, zoals we die nu kennen.
Dat is nou een leuke cadeau als herinnering aan je vrijwilligers hulp.
Indien niet heb je alvast een zeer tof aandenken aan deze periode!
Leuk! Ook mooi verzamelobject. Swatches zijn fijn om te dragen bij warm weer.
Gaaf hoor, mooie herinnering!
Iig een leuk en tastbaar aandenken!
Mooiste herinneringen
Nice , ah nee , Paris
Dat herinner ik mij levendig.
Zoals ook dat een vriendje van mijn broertje ze steevast na 11 maanden op een transformator voor de modeltrein aansloot, zodat ie doorbrandde en hij onder garantie weer een nieuwe met actuele wijzerplaat toegestuurd kreeg.
Zelfs toen had ik er geen
Klopt helemaal.
Vandaag voor het eerst gedragen, het was 35 graden en ik stond vol in de zon. Het werd niet oncomfortabel.
Mooi aandenken