Klasse!
Gaaf en het is inderdaad een mooi merk!
Hmm. Inderdaad
Zojuist even geprobeerd. maar mijn '‘submission’ staat er nog niet. Misschien moet het eerst approved worden.
Maar toch. Voor die andere foto’s ben ik benaderd door Hamilton op Instagram (zoals vele anderen). En Hamilton heeft zelf gekozen mijn foto’s erop te zetten.
Vind ik toch best speciaal.
Ik denk dat Hamilton deze ‘‘app’’ ontwikkeld heeft om een community te creëren en zo gekeken heeft op verschillende social media of ze mooie foto’s van Hamiltons konden vinden en zo bij jouw foto’s uitkwamen en die inderdaad (na jouw goedkeuring) gekozen hebben…hoe cool is dat dat je zelf benaderd bent
Ik voel me in ieder zeer geëerd
Hamilton is toch wel mijn favoriete merk.
Voor het geld krijg je inderdaad een hoop horloge…
Ik wil nog wel eens een chrono automatic (7750) van dit merk.
Deze vind ik wel sexy
Op instagram krijg je inderdaad van Hamilton bericht of ze jouw foto(s) mogen gebruiken. Aantal keer nu zelf gehad maar nooit iets op hun site terug gezien.
Wel leuk inderdaad
Mooi man! Altijd leuk zoiets
Gaaf zeg als je zoiets ontdekt🖒😊
Gefeliciteerd!
Vooral die derde foto is ook echt prachtig!
Krijg je nu een gratis servicebeurtje van Hamilton?
Wat ik er wel aan kan waarderen dat Hamilton zo real life foto’s durft te plaatsen.
Meestal worden renders of stevig gestileerde foto’s gebruikt, waarop een horloge veel beter uit de verf komt dan irl.
Erg leuk om je foto’s op die manier terug te zien!
Mooie foto’s ook.
Is dat niet juist wat steeds meer merken tegenwoordig doen? User generated content plaatsen om een community op te bouwen. Is goedkope reclame en je bereikt er veel mensen mee.
Waarvan dit topic het ultieme voorbeeld is. De maker van de foto’s zal eerder geneigd zijn het te delen.
Leukie leukie!
Haha, precies dat ja.
Mooie foto’s idd! Maar om ze zonder jouw toestemming te stelen…?
Nee nee. Ze hebben mij (en vele anderen) benaderd in de comments op instagram voor de desbetreffende foto’s.
We moesten antwoorden met #okhamilton om toestemming te geven.
Ook verwezen ze ons naar http://www.getstorybox.com/
Nu heb ik me daar niet zo heel erg in verdiept, maar ik denk dat de foto’s nu wel public domain zijn.
Nou da’s prima. Je volgende Hamilton voor de halve prijs