gefeliciteerd Tom. Volgens mij had je hem gisteren wel om!
Maar niets van gezegd… jammer dat ik hem niet beter heb kunnen bekijken.
De foto’s zien er ook goed uit. Zeker met die bruine band!
Veel draagplezier.
Gefeliciteerd met dit prachtig klokje,mooie band zit er aan(tu)
veel draagplezier gewenst.
GR harb
Nou proficiat met deze topklok.
erg mooi zijn deze en een enorm ingewikkeld uurwerk.
Toevallig na de beurs zondag de Primero van mijn vader opgehaald in Zeist, datum liep niet meer mee …betreffende horlogemaker vertelde dat het ene zeer mooi maar ingewikkeld uurwerkje was, is btw wel de automaat versie.
Veel plezier ermee!
Heel erg mooi, proficiat. En nu nog een stalen band zeker? 
MVG,
Patrick
Gefeliciteerd, erg mooi!
Het enige dat ontbreekt zijn draagsporen op de band. Die ziet er nu nog wel er nieuw uit.
Inderdaad eens met de opmerking over stalen band. Zou ook erg mooi staan.
prachtige klok, wat ik in zijn algemeenheid jammer vind en dus niet mooi zijn de afgekapte cijfers, helemaal bij de zes, daar zit een toefje lumen wat door moet gaan voor een zes, laat het dan heelmaal weg, vreemd want aan de rest van het horloge is veel aandacht besteed, zoals de gekromde wijzers…en die gaatjes voor de rotor, dat soort dingen storen mij dan weer niet, desalnietemin, ik hoop dat je heel veel plezier beleefd aan deze klok.
Van harte gefeliciteerd Tom met deze prachtige chrono!
Heel mooi! Gaat niets boven de “El Primero”, welcome to the club!
Mijn grail, 1e versie uit 1969
Tom, (tu)…
Wow, gefeliciteerd Tom (tu)
Deze heeft zo ongeveer alles wat een horloge moet hebben. Een mooie bolle plaat met wijzers die aan de puntjes meegebogen zijn, prachtig opgebrachte lume, subdials die mooi op de plaat verdeeld zijn en niet in de laatste plaats een heel erg mooi uurwerk.
Veel draagplezier gewenst,
Martin
Mooie klok. Veel mooie details.
Tom, wat een goede aanwinst zeg! Gefeliciteerd! Ben zelf aardig gek op de Zenith handwindchrono’s. vorig jaar bijna een Prime aangeschaft. Hopelijk zul je deze ook een graalwaardige periode in je collectie houden.
Heb je die Broad Arrow ook nog eigenlijk? Chrono Tom!! 
:~ Van Harte!
Heel erg fraai, van harte met deze aanwinst!
Heel erg mooi Tom en die band is er fantastisch bij!
Prachtig Tom! (tu)
Dus deze had je gisteren om? Jammer dat je hem niet hebt laten zien hoewel die Sinn ook niet verkeerd was hoor. Tijd om naar de bubbel op te zien komen was er niet, hij werd steeds opgepakt…
Belachelijk mooie aanwinst Tom, ben een tikkie jaloers;)
Van harte en veel plezie ermee!
Prachtige “grail” die je ook zeer gedetailleerd weet te fotograferen, kortom genieten! ::o Voor jou waarschijnlijk nog veel meer (tu) en iedere dag weer 
Wat een prachtige klok, ben oprecht jaloers! 
Eddy C. Schreef:
Tom, wat een goede aanwinst zeg! Gefeliciteerd!
Ben zelf aardig gek op de Zenith handwindchrono’s.
vorig jaar bijna een Prime aangeschaft. Hopelijk
zul je deze ook een graalwaardige periode in je
collectie houden.Heb je die Broad Arrow ook nog eigenlijk? Chrono
Tom!!
Ja hoor, die heb ik ook nog. Heb nu meer chrono’s, dan niet-chrono’s