Mijn hobby combi: Horloges + creatieve teken skills

The gift that keeps on giving.

Daar zit ie hoor, met z’n hanekam achter de controls. Going through time and space, exploring new worlds. Op ruimtereis in een levensgrote PloProf.

Sjiel geniet met volle teugen mee op jouw honeymoon wave. De PloProf topics fleuren dit forum op.

Mooi getekend, keep ‘m coming!

2 likes

Hahaha! Ik kon t niet laten om mezelf erin te tekenen :innocent:

Thx Captain PloProf!

Club PloProf is on fire! :fire:

1 like

Top idee, top uitgevoerd KC :ok_hand:

1 like

Erg cool KC :sunglasses:

image

1 like

Toppie! :pray:

IMG_1429

2 likes

Haha mooi. En een heel gaaf talent. Mag gezegd worden. :ok_hand::+1:

1 like

Mooi gedaan! Hoop dat ik nog eens promotie mag krijgen :ok_hand:

2 likes

Dan je wel Brick! :brick:
Ik voel mezelf een moderne kunstenaar :art:

Vroeg of laat zal je promoveren. “This is the way”

3 likes

Dat heb je erg mooi gedaan.

1 like

Grazzie mille! :call_me_hand:

Kunst!

1 like

Knappe skills,en zekers toepasbaar in je horloge hobby,waarvan wij nu een eerste top staaltje mogen aanschouwen,benieuwd naar meer.

1 like

Leuk om te horen/lezen!

Wie weet wat er nog kan volgen.

Maar het is niet de eerste keer dat ik het combineer. Jaren geleden horloges op papier gelegd, er omheen getekend en dit gefotografeerd. 3 hobbies gecombineerd. Dit waren toen de creaties.

Seagull War of the Worlds

GS44 Falcon

Speedy fighter

Met Omega repair droid

Mech team:

18 likes

Bravo,:clap:t3:, ben nog niet lang lid hier,maar ben absoluut fan van je creaties,blijven vasthouden dit talent,je kan er mensen mee bekoren,wat een zegen is waarover niet alle mensen beschikken ,zeker weten.

1 like

Leuk gemaakt! :hugs:

1 like

Knap werk!

Binnenkort als promo-poster te zien in blaadjes zoals autoweek en quote? :sunglasses:

1 like

Vet man

1 like

Ooooowww ECHTE potloden pennen stiften.

Dan is het idd wel creatief.

1 like

Thx! Ja, duurde even voordat ik doorhad dat niet iedereen kon tekenen of creatief is. En nu leef ik er deels van. Heerlijke hobby.

Dank jullie wel!

Ja, de moderne skills komen uit old school ambachtelijk decennia lang tekenen met potloden, fineliners, markers, kleurpotloden en krijt. Vroeger gingen er makkelijk 4 uur in een presentatie tekening van een industrieel ontwerp. Het creatieve zit niet in het gereedschap, maar in het kunnen bedenken van wat je wil maken/uitbeelden.

Hahaha! In een andere multiverse zou ik als kunstenaar ontdekt worden en dan mijn eigen galerij openen met 2D en 3D horloge kunstobjecten. Van de opbrengsten koop ik weer horloges.

4 likes

Heel tof gemaakt! Ben erg benieuwd hoe de rest van jouw collectie er “getekend” uit ziet!

1 like