Maar het is niet de eerste keer dat ik het combineer. Jaren geleden horloges op papier gelegd, er omheen getekend en dit gefotografeerd. 3 hobbies gecombineerd. Dit waren toen de creaties.
Bravo,, ben nog niet lang lid hier,maar ben absoluut fan van je creaties,blijven vasthouden dit talent,je kan er mensen mee bekoren,wat een zegen is waarover niet alle mensen beschikken ,zeker weten.
Thx! Ja, duurde even voordat ik doorhad dat niet iedereen kon tekenen of creatief is. En nu leef ik er deels van. Heerlijke hobby.
Dank jullie wel!
Ja, de moderne skills komen uit old school ambachtelijk decennia lang tekenen met potloden, fineliners, markers, kleurpotloden en krijt. Vroeger gingen er makkelijk 4 uur in een presentatie tekening van een industrieel ontwerp. Het creatieve zit niet in het gereedschap, maar in het kunnen bedenken van wat je wil maken/uitbeelden.
Hahaha! In een andere multiverse zou ik als kunstenaar ontdekt worden en dan mijn eigen galerij openen met 2D en 3D horloge kunstobjecten. Van de opbrengsten koop ik weer horloges.