Mijn “horloge pauze” is onderbroken!

Nee hoor geen €50.000, zitten zo tussen de $400-$600. Valt mee dus.

1 like

De 24 uurs aanduiding was voor mij ook beter geweest als een 2e tijdzone of seconde wijzer! Maar het zit er nou eenmaal op!

Bedankt voor jullie eerlijke reacties jongens! Ik zie er wel naar uit!

Toch is het wel ideaal i.v.m. verzetten van de datum.

Ik vind het een mooi horloge en zou zelf voor het tweede plaatje gaan.

1 like

Ook heel erg mooi die 2e! Helemaal met die lume!

Ik vind het ook wel iets hebben, beetje barok om te zien, maar om nou 5 of meer maanden op een horloge te wachten :roll_eyes:

1 like

Het ontwerp is wel orgineel maar ben er niet gek van. In de prijsvork 400-600$ zou ik zeggen waarom niet. Het is dan een horloge voor erbij en dan begrijp ik die aankoop wel. Hoop dat je foto’s post als je hem effectief hebt. Denk eraan, een horloge koop je niet voor het oog van een ander, maar voor jezelf. Vindt je hem zelf mooi… doen!

1 like

mwa te gewaagd wat mij betreft. Zou er snel op uitgekeken zijn

1 like

Klopt, maar om daar nu een 24 uurs sundial voor te hebben Is me te veel van het goeie. Ik verzet meestal de wijzers naar een veilige positie en verstel dan pas alles tot een dag voor de daadwerkelijk datum. Daarna draai ik handmatig door tot waar ik em wil hebben.
Is weliswaar wat omslachtiger, maar is slechts om de maand nodig.

1 like

Deze :grin:

1 like

Ik vind 'm er erg Alitatief uitzien eigenlijk…
Maar goed, daar hebben ze ook unieke horloges nietwaar :grin:

1 like

Nog 1… begin jaren 30 :+1::+1::+1:

Let vooral op de tekst op de dail :grin::grin:

1 like
  1. Volledig in de categorie “draag wat je mooi vindt” maar aan mij niet besteed dit ontwerp. Prijs? Wat de gek ervoor geeft, restwaarde waarschijnlijk nihil dus terug naar “draag wat je mooi vindt”. Kwaliteit? Valt zo niets over te zeggen.

2. Ja, zwak voor meerdere merken en types. Sommige daarvan in de de collectie (zie diverse draadjes :wink: )

1 like