Kijk uit dat ze geen spatie op de verkeerde plek zetten, anders wordt het ketel aars en da’s waarschijnlijk heel interessant op bunga bunga feesten, maar niet in de horloge wereld
Stellar is al een gebruikte naam, betreft een crypto currency
Ik zou je naam gebruiken en gaan voor kwaliteit in het uurwerk met een mischien geen makkelijke internationale naam in plaats van andersom. Dan volgt je naamsbekendheid vanzelf…
Bedankt! De bruggen aan de onderkant zijn nu af, vanavond even kijken hoe ver ik kom met het skelleteren van de tandwielen en het blauwen van alles. Ik verwacht dat dit horloge deze week af is.
@Eddio Klopt! ik heb dat ook in mijn portfolio. (weer on topic) stellar is al gebruikt bij een ander horloge merk.
Dan moet je niet verder zoeken.
Eigenaardig is de naam zeker niet, maar als je internationaal wil gaan dan hoop ik alvast dat een engelstalige de “E” niet als een “i” gaat uitspreken. Kitelaars… Mja…
Ik zou ook gewoon voor Ketelaars gaan, dat is wat het is.
En qua herkenbaarheid, daar zou ik me geen zorgen om maken. Ik heb slechts enkele malen iets over Holthinrichs watches gelezen, en dat is ook blijven hangen.
Ketelaars heeft in het buitenland dezelfde “ongelukkige” klank als Heineken. Volgens mij een absolute reden om die naam aan te houden.
Succes!!
Wat maakt het uit of iedereen de naam kan uitspreken .
Zjee zjee lekoeltrrrr is een heel eind gekomen!
Inderdaad, internationaal gaan! Kettle-arse
Sraa Letek
Niks mis met Ketelaars / Ketelaers / Cetelaars / Cetelaers / Ceetelaars / Keetelaars / Caetelaers
Of al die met eeen S. of Stefan ervoor.
Vind ik.
Klinkt als een hogedrukreiniger: Met de A1 van Kranz & Kessler krijgt u uw terras moeiteloos schoon! Vergeet ook niet de K&K roterende terrasborstel mee te bestellen voor het beste resultaat.
Gewoon Ketelaars.
En geen afkortingen, oogt goedkoop.
Ketel 1? O nee wacht…
hahaha
Vind Rolex ook niet misstaan voor een industriële stofzuiger…
De Rolls Royce der stofzuigers, je vloer ademt weer.
Of zelf voor een kwalitatief metalen opbergrek zou Rolex niets misstaan.
Anderzijds zou een hogedrukreiniger met de naam Kranz & Kessler wel meer m’n aandacht trekken dan Siemens, Dibo, enz…
Ketel Stefanlaars
Succes!
Ik googlede (is dat uberhaupt een werkwoord ) op Stefan Ketelaars en bij de eerste hits zitten 2 failliet verklaarde bedrijven, misschien iets om over na te denken als je dit wel als merknaam gebruikt