Mijn mooiste 2015 aankoop wat is die van jou?

Prachtig maar jammer van het te smalle bandje,

Super mooie klok, wellicht mijn toekomstige grail…

1 like

Was een mooi (horloge) jaar 2015 :laughing: .

Begon met deze:

Deze op de Rikketik:

Deze uit Duitsland:

en nog een Duitser:

en aflsuitend toch wel de topper:

Ben benieuwd wat dit jaar gaat brengen…

Grts DJ

9 likes

Jij bent goed bezig geweest!

1 like

Deze 2, kan niet zeggen dat ik de één mooier vind dan de ander…

[URL=http://s735.photobucket.com/user/joepbrouns/media/Datejust%20Black_zpssjeqjnyh.jpg.html][/URL]
[URL=http://s735.photobucket.com/user/joepbrouns/media/114300%203_zpsuwetluol.jpg.html][/URL]

8 likes

Mijn mooiste aankoop voor 2015 was deze:

Maar ik ben desondanks blij dat ie weg is. Nu draag ik onderstaande namelijk weer meer. En dat is een betere bandenswapper en maakt mij (onverklaarbaar) blijer dan de smpc :smile:

Oja… beste bandenaankoop:

8 likes

Kan niet kiezen tussen deze twee.

Ko

22 likes

Mooiste: de MeisterSinger Perigraph.

Maar m’n favoriet is denk ik de Poljot Flugkapitän fliegerchronograph.

7 likes

@BadBoy : sluiting van de RM005 is een normale sluiting, de latere versie RM010 heeft een vouwsluiting.

1 like

@vierport : wat voor review zou je willen dan? ben niet zo’n schrijver… het is in ieder geval een horloge wat gegoten op de pols ligt, de kromming van de kast sluit naadloos aan op de pols, de RM005 is een stukje kleiner als zijn opvolger RM010 welke ook alweer End of Life is… RM010 en/of RM029 staan wel op de verlanglijst van mij maar ja… heb geen boom in de tuin.

1 like

Dank je. Leuk om ‘terug’ te kijken.

Super mooie klok he, ben er ook nog steeds dol op.
Krijg er ook altijd reacties op, zelfs van mensen die niets hebben met horloges.
Al de comentaren ten spijt, nog steeds voor mij 1 van de toppers bij IWC.

Grtn Leen.

Toch wel deze witte Stargate :smile:

3 likes

Ik koop eigenlijk weinig horloges… of ja… ik “koop”’ ze, en dan moet ik ze zelf nog bouwen… de Subdelta Periscope is bijna klaar… en de P1lot One is klaar…

Deze Raketa 24 uurs… dat is wel mijn mooiste “aankoop”… buit van de Rikketik… 'k vind het een mooi model, vrij plat… en ik heb er in een gekke bui een banaangele band aan gezet… 'k hou wel van gekke kleurtjes…

de 2de kroon laat de ring met tijdzones draaien… 'k heb een “penvriendin” die momenteel in Buenos Aires woont… ik kan dus snel zien hoe laat het bij haar is… als ik haar via Skype een berichtje wil sturen…

4 likes

Oom_Piet@, Prachtig !!

Die zie je niet veel, zal wel een aardige duit gekost hebben. Prachtig ding!

Mijn horlogejaar 2015 kan eigenlijk niet meer stuk. Was een beetje moe van al dat 316L staal en ETA 2824-2 adepten. Nu tijd voor iets geheel anders. Iets van massief edelmetaal liefst ongepoetst en in perfekte staat. De keuze was snel gemaakt toen deze zeldzame Enicar Seapearl Ultrasonic mijn pad kruiste. Een heel mooi zeepareltje :smiley:

16 likes

Mooie Enicar

:slight_smile: leuke machientjes die 24 uurs Raketten :smile:

De groeten van zijn jongere broertje… :smile:

3 likes

2015 was een relatief rustig jaartje (vermoedelijk omdat er een nieuwe woning tussen door kwam fietsen :wink: )… Slechts 1 horloge gekocht en 1tje overgenomen van een forumlid.

6 likes