Mooi, jammer dat het design een beetje gepikt is van TW Steel. Is ie kwalitatief ook een beetje OK?
Zeer mooi horloge, strak vorm gegeven. Door de eenvoud en strakke afwerking een topper.
Moet nog wel op een passend bandje.
Lijkt me toch dat TW Steel het design heeft overgenomen en niet omgekeerd…?
46
Ik heb erg brede polsen en alles onder 46mm ziet er niet uit.
De INOX is geweldig, maar dit is voor mij toch de mooiste aanwinst van 2015:
Ik heb veel leuke horloges op de kop getikt, maar ik ga weer eens iets anders laten zien
Ik heb hier zóó véél plezier van!
Heel mooi, ben benieuwd naar de live foto’s . Heb zelf de zwarte gehad. Twijfel nu wel erg over deze.
@louis enig idee wat een Richard Mille is? design gepikt van TW Steel??? Er is maar 1 merk wat alle design jat van alle merken en dat is juist TW Steel. Ze lijken op AP’s RM’s en Panerai’s.
Overigens in de prijsklasse TW Steel zijn het best grappige horloges maar niet de horloges waar ze over 10 jaar nog over spreken…dat is zeker…
De eerste Sinn… hopelijk een tweede in 2016
Hap hap Bramoz!
[quote=“Tuur1968, post:9, topic:60280, full:true”]
1 ge/verkocht en 1 voor terug maar uiteindelijk is de GS toch wel het meest bijzonderMoet 'm hier nog uit de verkoop halen omdat ik twee weken geleden heb besloten om 'm te houden
[/quote] Geniet er van
Een Okeah FE, nice!
Deze 2…
Foto ook al geplaatst bij “plaatjes” want dat zijn het toch ?
Hmmm…2015…een hoop geflipperd.
Mooiste aankoop…en nog in bezit de Rolex 116622
De marinemaster is alweer 2016. Haha
2016 is bij mij nu al(!) een drukker "horloge"jaar dan 2015! In 2015 2 gekocht maar ook 2 verkocht w.v. 1, de Tissot Seastar, een 2015 aanwinst was. Volgen jullie het nog?
Per saldo dus maar 1 aanwinst uit 2015 over en dat is natuurlijk ook de mooiste:
Grt. Marco
definitely de seiko 62mas
de 2015 was redelijk druk met aanwinsten…maar de mooiste is
Ook een andere (mijn eerste vintage)
Moeilijk kiezen… maar dankzij Geert & Motormuis toch 2015 goed kunnen afsluiten
En geen spijt ervan gekregen om zo’n hoog bedrag uit te geven( waarschijnlijk een retorische vraag, maar ik stel hem toch even omdat ik met hetzelfde gevoel zit)