Mijzelf voorstellen

Welkom! Leuke vulling van je horlogekist!

Daar zitten zeker een paar pareltjes tussen. Bedankt voor het delen en welkom hier.
Grt,
Harold

Quite an entrance! :+1:

Welkom! en als ik je horlogekoffertje zo bekijk ben ik benieuwd wat je nog meer op het oog hebt!

Groeten,

Noel.

Al door velen gezegd zie ik, maar wat een prachtcollectie! Welkom :slight_smile:

Gr Max

Van harte welkom , en wat een schitterende collectie heb je .

Lekkere binnenkomer! welkom

Welkom op het forum. Zeer mooie collectie, zo te zien heeft het virus hier al aardig huisgehouden :slight_smile:

Welkom op dit forum.
Ben erg benieuwd waar je nu naar op zoek bent, of is een volle doos genoeg voor je?

Welkom namens een regiogenoot :wink:

Wat een mooie collectie horloges zeg, onder de indruk! Vooral de IWC’s en de Panerai springen er voor mij uit.

Welkom!

Mooi hoor :+1:

Wow dat is geen kattenpis

Welkom

Welkom, een bijzondere verzameling. Zo vaak zien we hier geen Reverso of een LeBallon, wat mij misschien nog het meest opvalt is het ontbreken van the usual suspects; Submariner en Speedy Pro, maar zie dat vooral als een compliment voor een uitgesproken smaak.

De reverso is er een uit de jaren 50 en is al 3 generaties in de familie :smiley:
Hij gaat ook door naar mijn zoon als die oud genoeg is :smiley:

1 like

welkom !

zie volgens mij ook een deel van de collectie van de dame ertussen zitten :wink:

leuke collectie, vooral dure collectie ook, en duur is niet perse mooi. Maar er zitten zeker wel mooie tussen zo te zien!

Welkom Daan! En WoW!! Je Franck Muller vind ik helemaal te gek, maar de rest mag er ook zijn!

Welkom! En wat n indrukwekkende collectie. Heb je behalve de reverso dit in 3 jaar tijd weten te verzamelen? Chapeau hoor :thumbsup:

Sorry door verhuizingen ben ik je de ref vergeten door t egeven !

hierbij de foto van de achterkant

1 like

Bijzondere en indrukwekkende collectie. Interessante combinatie ook. De Reverso en Panerai en de IWC’s en dan nog een Breitling. Wel een lekkere eigen smaak zonder te vallen voor de veel geziene exemplaren.

Mag ik vragen wat voor poslmaat je hebt? De horloge grootte verschilt ook nogal :wink:

Beste Royal Roy,

Mijn polsmaat is behoorlijk dik ( ik weet niet hoe je het exact kunt meten )
Ik ben mijn collectie begonnen met kleine en dunnere horloge’s en ben later steeds meer grotere horloge’s gaan kopen en het laatste jaar is het weer vooral middenweg maten !
Ondertussen is mijn collectie weer compleet en heb ik de dames horloge;s in een andere kist zitten.
En is mijn kist weer normaal gevuld :smiley:

Wat een pracht van een binnenkomer! Ook namens mij van harte welkom!