Mike

bandje overgenomen van @Mike snelle, correcte overeenkomst aanrader :v:

thx man

1 like

Mike zag mijn zoekpost naar een Squale Matic en vroeg of ik er in de toekomst misschien zin in had, omdat hij wat nieuws op het oog had. Ik ging nét twee dagen later met vakantie en hij was zo vriendelijk om z’n beslisproces te versnellen, zodat ik hem mee kon nemen!

Heel soepele communicatie, vriendelijke jongen. Nam de moeite nog eens terug te lopen naar z’n huis om z’n bandenwisselkit te halen, zodat het beter om m’n pols paste.

Superbedankt, zou zo weer een horloge van hem kopen!

1 like

Vandaag een ruildeal gedaan met @Mike

Hij is van Nederland naar België gekomen om de ruil te laten doorgaan. Toffe kerel, horloge was in de staat zoals beschreven.

+1 van mij en met Mike kan je zeker gerust zaken doen

1 like

Het is goed zakendoen met Mike! Duidelijk in de communicatie en komt zijn afspraken na. De verkoop van mijn Cititzen was in no-time rond. :+1:

2 likes

Gisteren een vliegensvlugge bandjesdeal gedaan met @Mike en dat is me prima bevallen! Geld stond heel snel op de rekening en alle communicatie was erg informeel, prettig en vertrouwd. Vandaag ook gelijk de ontvangst bevestigd, heel fijn. Ik kan Mike van harte aanbevelen.

Veel plezier met 't oranje bandje Mike!
De zomer komt eraan en anders Koningsdag … :tropical_drink:

1 like

Vanmorgen met Mike een afspraak voor een ruildeal. Vriendelijke, gezellige kerel en lekker gekletst onder het genot van onze horloges en koffie. Fijn zaken doen zo @Mike , bedankt!