Draagt ook lekker comfortabel
Die squale van @Zulu, die blijft hangen. Zou 'm wel eens kunnen worden… Merci voor de tips allemaal!
Deze (prachtige Citizen ) ga je niet makkelijk vinden…
Weer eens wat anders dan al dat zwart-wit. De Yema Marine Nationale Navygraf.
Anders zou ik de Squale pakken, maar ik ben bevooroordeeld.
MWC
Military watch company
Veel militairder kun je het niet krijgen
En inderdaad zoals hierboven door @Stephannl al is aangehaald: Marathon! Deze worden daadwerkelijk door o.a. De US Marines en het Canadese leger gebruikt.
Maar uiteindelijk is er maar 1 merk dat echt door de meeste militairen ter wereld wordt gebruikt: G-Shock. Kun je ook prima mee duiken
Heel erg mooi!
Ik ben benieuwd wat je er van vindt en mocht de klik er niet zijn dan hoor ik het graag!!
dan zou ik ook niet gaan voor Squale want die hebben hetzelfde. Persoonlijk vindt ik dit absoluut geen punt maar als je dit erg vindt van een goed merk als Steinhart dan moet je dit ook weten van Squale.
Jeetje, hoe groot is dat ding. Je ontwricht gelijk wat botten in de hand als je iets te hard je hand achterover beweegt
O is maar 60 mm
Maar dit is de eerste en de echte!
Later zijn ze voor de handel kleiner gemaakt.
Leuk om er bij te hebben, gezien de historie. Gelukkig zijn ze wat ‘kleiner’ geworden
Lekker!! Mooi kanon! Waar kan je de kogels in doen?
Een loodgordel is niet meer nodig iig
Kan je tenminste goed aflezen onder water
Eterna Super KonTiki?
Iets groot maar wel een vet verhaal. Iets met Israëlische Special Forces begin jaren 70…
Freakin’ coole handen ook…
Cool ding!! Wat deden die ISF’ers dan?
Jaren 70 waren de jaren van de vliegtuigkapingen en Carlos the Jackal. Denk dat ze daar wel druk mee waren.
Verder kennelijk de Yom Kippur oorlog. Leesvoer: