Ehh…Tommaat Op een Pinarello Shimano proppen is ongeveer het zelfde als vloeken in de kerk…>X op mijn Pina zit carbon record 10 speed, stap over 1,5 jaar over op 11speed, op een volbloed italiaan hoort gewoon geen shimano!! prop dat maar op een Canondale of Trek bike! Shimano komt bij mij alleen op de MTB en verder nergens. Eerst even mijn mavic ksyrium velgen vervangen voor Campagnolo Eurus. Kan natuurlijk ook een mooi klokkie kopen, maar dat fietst zo rottig…
Heb natuurlijk op de racert een carbone klok zitten van Sigma!
Zal wel zo’n digitaal dingetje zijn.
Ik fiets zelf op een titanium (Van Nicholas) met Campa 10 speed chorus, en een Garmin 705 tellertje/navi.
van Nicholas ik ken het merk , heel mooi titanium en ook echt exclusief, je ziet ze weinig tot zelden rijden , dat maakt het erg leuk. Had ik met mijn DeRosa ook altijd…
Ach ik heb voor mijn pina 2 DeRosa’s gehad, een Team uit 2004 (nieuw) en in 2007 de Merak ook nieuw heerlijke exclusieve fietsen.
Maar de Pina scoort nu echt in mijn ogen het hoogst qua rijeigenschappen en qua looks.
Ben al meerdere keren op de fiets door medefietsers aangesproken, leuke gesprekken over de pina gehad. Ach Pina is net als Breitling het valt op maar wel met de goede looks. Jah die computer is digitaal …ach met een carbon sausje overgoten is het wel te pruimen…