Mirror selfie ..het fenomeen..

4 likes

Iedereen die hier maar krampachtig probeert anoniem te blijven. Ik heb daar echt geen enkele moeite mee.

23 likes

Lijkt me niet echt lekker sporten, met zo’n ding voor je bakkes?

2 likes

Matching slippers :crazy_face:

1 like

Beetje netjes doen he. De man is 130 jaar.

8 likes

Ik zie hawaïhemden, Crocs, tegelringen en mannen die hun armspieren proberen aan te spannen. Oef. Iets te veel informatie.

6 likes

Is ‘bakkes’ onbeschoft?

Hahaha, zal 'ie blij mee zijn!

1 like

Producer Michael. Kerel ziet er niet uit met zijn kleding etc en heeft soms wel erg extreme horloges maar af en toe wel vermakelijk om zijn video’s te bekijken.

Sowieso! M’n enige échte guilty pleasure!

Wow wist niet dat je de Mount Everest op bent gegaan! Cool man hoe was het?

1 like

2 likes

Ah, jij bent vandaag

Werk ze!

1 like

Die was mooi hè :joy::joy::joy:

Ik kwam hem laatst nog tegen. Ergens in de slaapkamer. Zo’n strookje zwart kant stak ergens onderuit. Ik dacht ‘wie heeft nou weer haar zooi niet meegenomen?’. Maar het bleek de enige echte Jurkslip. :joy:

2 likes

:joy:

1 like

Lach er maar om. Ik had een keer een date die op het lumineuze idee kwam om mij een beetje te helpen opruimen. Dus ik sta nietsvermoedend met die kwast Dreft in de keuken, hoor ik ineens gemopper uit de slaapkamer. Die trof ook wat ehhhh… kledingstukken aan. :upside_down_face:

Dat doen we dus nooit meer.

4 likes

Kijk zijn video’s ook altijd…Adam neemt hem altijd in de zeik…die Caroline is ook wel lekker hoor :stuck_out_tongue:
En dan heb je zoveel geld…waarom dan een haarstukje dragen :face_with_hand_over_mouth: :thinking:

1 like

afbeelding

9 likes

Maar dan in het rood.

2 likes

Fancy. Kleurt beter bij die bal inderdaad.

2 likes