En dan gaat Rolex zeggen, sorry meneer we doen massaproductie.
Als u iets beters wil gaat u dan maar naar AP
En dan gaat Rolex zeggen, sorry meneer we doen massaproductie.
Als u iets beters wil gaat u dan maar naar AP
Zeker, en de perfectie.
Maar helaas ben ik een illusie armer.
Ik lig sowieso al bijna onder de brug.
Maar daar heb ik, in tegenstelling tot… ( laat maar )
nooit over gezeurd.
Zoals het heurt.
Statistisch gezien stopt een Dacia eigenlijk nooit vanwege motorische of andere problemen. Ik vermoed dat een Ferrari er vaker mee stopt. In de vangrail, bij de F1 … en langs de kant van de A1, A2 enz. (O ja, ik heb verder niks met Dacia, Hans Anders en Action).
Ik snap de intentie van jet topic en vind het eigenlijk wel een boeiend iets. Je geeft bakken geld uit aan een product dat voor perfectie staat. Dan moet je er toch blind op kunnen vertrouwen dat die perfectie er dan ook is? Als dat niet het geval is dan vind ik dat echt nogal wat. Ja elk merk, elk product kan een misstap bevatten. Maar wanneer je claimt perfectie te verkopen moet je eindcontrole dan ook dusdanig streng zijn dat er geen enkele misstap in de omloop komt.
Tref je als koper zo.n niet perfect exemplaar dan zal de service van dus danig perfecte kwaliteit zijn dat het per direct 1oo% naar wens klant opgelost zal worden.
Ik ben wel benieuwd wat jullie zullen doen als je een mis perfectie ontdekken in/aan je rolex en net zo benieuwd wat rolex hiermee doen zal.
Tevens ben ik reuze benieuwd naar misstap foto.s als voorbeeld.
Wat is nu de bedoeling van dit topic. TS geeft aan dat hij nooit een Rolex zal kopen want boven budget, maar vraagt zich wel af hoe het met qc is gesteld. Wat boeit dat als je het toch niet koopt.
Heel VEEEEL!!
Denk niet dat ze bij Rolex wakker liggen van iemand die toch geen Rolex koopt maar desondanks wel van mening is dat ze de stubbies scheef op de wijzerplaat plakken.
They should.
Zie hier een paar Rolex misstap foto’s (alle afkomstig van dit forum):
Deze Rolexen mankeren alle hetzelfde:
ze zitten niet om MIJN pols
Ze zijn iig niet nauwkeurig gezet.
But hoe kares, it’s a Rolex ( pre-owned )
Cares
Caries
Canaries
Kabaliecanaries!!
Volgend jaar op Landjuweel.
Tussen de Sjonnies
Heeft u een zak ijs?
Maar goed, een Rollie kan ik altijd lenen van mijn collega.
Helaas is dat ding zo uitgeleefd dat je er de tijd nauwelijks op kan zien.
Zo’n ouwe sub Z serie rammelapparaat.
Hij draagt zelf een Casio F91W, die ga ik ook scoren
Tijd voor je pilletje?
Maar even op een serieuze noot. Als je voor 8k een horloge koopt moet het idd goed zijn en zo niet dan moet het gewoon goed worden afgehandeld door in dit geval Rolex.
Lijkt mij voor de rest een non issue.
Goed dat je me het even helpt herinneren
Nou, niet helemaal omdat het wel eens voor komt.
Dat zou niet mogen.
Nog afgezien van de mensen die een imperfectie niet opvalt.