Is jouw toetsenbord wellicht misaligned?
Bij jouw ook driehoek rechts van het kroontje.
Zie je vaak bij Rolex.
Komt er ooit wel eens een nuttige bijdrage van drex vraag ik me dan af…
Zo maar een gedachte hoor. Misschien heb ik wel misalignment issues
Nee
Zeker, deze.
Ik mag me over dit issue toch zorgen maken?
Parallax heet dat Google maar eens naar de betekenis.
Parallax? er beweegt hier toch niks?
Er is misalignment al is het maar een haar.
Waarom wil niemand toegeven dat Rolex hier enkele
kleine probleempjes mee heeft?
Je houdt je hoofd er waarschijnlijk onvoldoende (stil) bij.
Heel scherp! Let er ook altijd op, zag 't niet eens in eerste instantie. Ik besteed heel veel aandacht aan het uitlijnen van wijzers, maar zag laatst op een beurs een Nederlands horloge van 35 mille waar de wijzers echt 10 minuten verschil hadden t.o.v. elkaar. Dijkman Watches, trouwens.
Moving and grooving maar nee, geen ACDC op hier.
Heel simpel, zet een horloge op 18.00 sharp en je ziet het.
Als dit niet spot-on is heb je een probleem.
Ja. De meesten van mijn horloges hebben het ook. Alleen niet zo extreem, gelukkig.
Bij deze RM viel het me wel heel erg op. En dat voor zo’n duur horloge
Ik collega zei eens toen ik hem mijn nieuwe rolex liet zien : er zitten golfjes in de wijzerplaat , dat zou nooit mogen op zo’n duur horloge .
Ik dacht toen ; je bent vast blij dat je een reden hebt nu om niet te hoeven treuren dat je zo’n horloge niet kunt bezitten
Of op drie uur, negen uur of twaalf uur. Ieder merk heeft daar last van. Alleen van de duurdere merken verwacht , ook ik, anders/beter.
Ik heb o.a. twee Orientstars. De éne is “ruk” de ander perfect. Eén Rolex, en eigenlijk is die ook “ruk”. Dus ik begrijp Drex wel.
Beide zijn “All in house”. Alleen de “Lex” is ruim tien maal zo duur.
Potverdorie,… wat een problemen idd.
Moet zeggen dat ik toch ook wel de nodige dingen ben tegen gekomen af fabriek. Zal me beperken tot twee.
Rolex
Nieuwe Rolex Eplorer II. Helemaal blij en zie ik later tot mijn verbazing dat de wijzerplaat iets gekanteld zit. Dacht daar gaan we,… zal wel een preek krijgen over massa productie etc, etc.
Toch niet,… ik werd zelfs erg netjes geholpen en ze hebben het voor mij in orde gemaakt.
Patek
Nieuwe Nautilus gekocht en helemaal in mijn nopjes. Gelijk een paar keer om en zit gewoon het schroefje van mijn kast los. Dacht daar gaan we,… zal we een preek krijgen over handwerk, charme, etc, etc.
Toch niet,… ik werd zelfs erg netjes geholpen en ze hebben het voor mij in orde gemaakt.
Mijn Daytona al X weken kwijt want hij deed het niet lekker meer…
Who cares
Still love it
Sinds je ze op aliexpress kunt kopen is de kwaliteit wel achteruit gegaan!
Joh zolang je geen miljoen hebt betaald of zelf hebt gemaakt moet je niet (zeuren) druk maken over perfectie. Als perfectie is wat je zoekt kan je beter niet leven want technisch gezien kan niets ooit perfect zijn. En duizenden euro’s is veel voor een horloge maar niet genoeg om ultieme perfectie te verkrijgen ultieme perfectie kost Nasa miljarden en dan nog is het niet perfect…
Een Rembrandt is ook niet perfect. Maakt het echter niet minder gewild.
Maar het is elke keer hetzelfde liedje.
Wanneer je jongens , volwassenen mannen , moet gaan uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt… dweilen met de kraan open.
Heb je het al aangekaart bij Kassa en Radar?