Ja, ik denk dat hij wel elke maand een bod kreeg om die te verkopen.
Toch grappig dat je overal op het internet dezelfde discussie ziet. Lovers en haters voor merken zoals MKII en Steinhart. Is iets een hommage of copy……. En is dat dan stom of niet…… en mag een hommage wel als het “origineel” boven een bepaald bedrag komt…… of niet.
Ik kom net kijken hier op dit forum en dacht: ik zet even wat plaatjes van mijn MKII hier op het MKII only gedeelte. Daar zitten toch alleen maar mensen die aan de lovers kant staan…… net als ik . Scroll net naar boven en zie dat die discussie ook hier heeft plaatsgevonden.
Ik heb lange tijd veel plezier gehad van mijn MKII key west. Het kwam het dichtste bij het gevoel van een GMT Master. Een horloge dat ik waanzinnig mooi vind maar waarschijnlijk nooit kan en wil betalen. Ik ben blij dat MKII dit horloge van hoge kwaliteit heeft gemaakt en dat ik er een heb kunnen scoren. Het heeft toch een “itch” weggenomen welke ik anders nooit had kunnen krabben.
En wat mij betreft hoop ik dat hier nog veel mooie plaatjes van MKII’s zullen verschijnen.
Ik weet nog dat ik die Tornek super vond toen die uitkwam, maar ik zag op tegen het idee om van uit US te importeren.
Nadien dacht ik, weet je ik koop de volgende wel.
Maar dat was 6 jaar geleden. Ik heb toen de Sinn gekocht en draag die nu al die tijd, maar nog steeds geen Tornek uitgekomen.
Ik begrijp dat bepaalde mensen dan maar zeggen, flut ik betaal wat het is en koop 1 van die 9 (?) uit zijn eerste batch.
Even dit topic nieuw leven inblazen hoor. Zijn hier nog mensen die een MKII Hawking hebben? En die denken mwah, mag eventueel weg?
komt die er dan eindelijk door? >Maar op een aparte website, niet onder MKII
De eerste zijn ondertussen ontvangen.
Het werd tijd, de gelukzakken
Is dat de Temu variant?
De Temu versie van wat? Van de MKII Stingray, van de Blancpain, of van iets anders?
Ik lust die anders wel hoor.
Ja ze zijn allemaal lekker.