MM200 only!

… ûh, leuk maar die was hierboven al gepresenteerd door @Apeks.
Overigens zwerven er alleen nog maar plaatjes rond hoorde ik vanmiddag, verder nog niks vanuit Seiko.

BTW Jammer weer van dat ‘goudkleurige’ secondenwijzertje, ware dat gewoon staal geweest had ik er wel oren naar. Maar ja, groen gaat lekker met goudkleurige toestanden dus dat zal het wel worden. Tja. Nou ja, ik heb de mooiste al! De blauwe. :wink:

3 likes

Zo, die is echt serieus mooi! Proficiat!

1 like

Proficiat met je NA. Mooi dat het gelukt is :+1:t2:

1 like

17 likes

Mooi op die canvas band! vind hem daarna op staal een beetje blote billen gezicht krijgen :grimacing:

Lekker hoor…:+1:

Ook mooi​:+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

9 likes

15 likes

Een dagje home office…

7 likes

Wow, mooie uitvoering zeg.

1 like

Vier uur, … tijd voor een souppie? Nee! :beers: :sunglasses:

16 likes

Op rubber, ook lekker👍
Thnx @frenk

8 likes

Vind zelf de vering/verlenging van deze band niet zo fraai. Die ribbels zijn me iets te prominent aanwezig. Maar het is wel weer eens wat anders. :wink:

Ik heb zelf de MM300 band gehad (R02X011J0) maar ben nu op zoek naar de Seiko ‘R03E011J0’ band of een ISOfrane voor mijn 187.

2 likes

Wat vind je van deze Seiko Waffle?

6 likes

Dat is de MM300 uitvoering, als ik me niet vergis. Deze … of iets wat er op lijkt. Heb ik gehad, kreeg er geen warm gevoel van bij mijn SPB077. Vind deze wel passen denk ik:

Is ref. R03E011J0 en online overal uitverkocht. :see_no_evil:
@DKremer morgen maar eens even vragen of hij hem kan bestellen. Vast wel! :sunglasses:

1 like

Klopt, die Waffle hoort bij de MM300.

Die Band is toch van de SPB143?
Zal wel mooi staan.

1 like

143 is op staal dacht ik, de 147 en van de ‘Willard’ hebben deze rubberen band. Dan heb je ook nog de blauwe, dat is de band die bij de 149 past. Verwarrend allemaal. :beers:

1 like

Klopt. Mijn autocorrect maakte er 143 van :rofl:

Uhrenlounge schijnt ze nog wel te hebben maar weet niet of ze naar NL versturen.

https://www.uhrenlounge.de/detail/seiko-kautschuk-autschukarmband-the-modern-re-interpretation-spb147j1-20mm-r03e011j0-25636

1 like

Ik heb je net even een WAppie gestuurd! :wink:

1 like