MM200 only!

Dáár zit niet eens een raket op!:crazy_face::clown_face:

6 likes

Jawel! Zit een heel andere raket op, … :rofl:

:crazy_face::joy: Hahahaha!

Jaha! Tis zo!:+1:t2:

Hmmm… niet te kráken dat ding…:grimacing::blush:🥳

1 like

15 likes

13 likes

6 likes

9 likes

Hmm, kan niet echt wennen aan de MM200

11 likes

Spijtig… Kan je er de vinger op leggen wat precies niet? Diameter of lug to lug lengte?

ik wilde dat ik dat probleem had…:grin:

1 like

Nee, niet echt. De kwaliteit is prima, uurwerk is goed, goed afleesbaar etc. Niks mis mee maar toch niet dat begeerlijke

2 likes

‘dat begeerlijke’ is vaak een lastig aspect :grin:

1 like

Het zijn de wijzers :sweat_smile:

1 like

Ja. Jammer…

Snap je wel een ietsiepietsie. Maar het is nu juist een beetje dat understatement wat hem dan weer apart zet.

Niet op mijn pols. Wel mijn horloge.
Zomaar even een vluchtig genomen snapshot…:blush:

Ik ken ze nou weer niet zo vlug ‘strakker’:stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

15 likes

Niet iedereen heeft een rocketfobie… :sunglasses:

1 like

Twijfel, twijfel, twijfel

6 likes

Hey, je hebt mijn pols gejat! :rofl: :joy:

Echt niet? Wow! Ik heb er best wel een beetje spijt van dat ik de mijne heb weggedaan. Vind het een topper. Jij hebt inmiddels toch ook een PO erbij? Wellicht maakt dat de begeerlijkheid naar deze wat minder groot. :wink:

2 likes

Ik snap je wel, maar ik denk dat bij elk horloge wel iets is wat niet klopt. Of laten we het zo zeggen: het is gewoon persoonlijk. Bij deze heb ik dat de band naar mijn smaak iets breder mag zijn, of iig aflopend. Voor de rest precies wat jij al zegt: kwaliteit, uurwerk, afleesbaarheid echt perfect. Ik zou dus ook geen andere zwarte duiker kunnen opnoemen die voor mij beter zal zijn…behalve dus die 2 mm extra band :smile: (zeikerd he).

Maar je ziet hier eigenlijk nooit dat leden klagen over hun eigen horloge (maar wel binnen een maand weer verkopen :thinking: ), alleen maar over die van een ander. Denk dat ik een van de weinige ben die gewoon regelmatig eerlijk de minpunten van zijn eigen collectie opnoem.
SKX = lelijke wijzerplaat, bezel, inlay
Vostok = lelijke kast
Aquis = voor mij te groot, dik en lomp
MM200 = te smalle band
Maar toch ben ik met alle modellen zwaar tevreden, en is een upgrade ook eigenlijk niet mogelijk.

3 likes

Nee, ik vind de wijzers juist weer mooier dan van de MM300

2 likes