MM200 only!

Zeelandbrug over de Oosterschelde. Altijd leuk vertoeven (zowel aan/op/onder water)

1 like

9 likes

8 likes

8 likes

Ondanks Rolex en Omega blijft deze zooo moooi!

9 likes

7 likes

Sinds vandaag mag ik hier ook meedoen! :partying_face:

1 van de 2 horloges waar het voor mij allemaal mee begon, in mijn hoofd dan hè. :joy: Want geen van beide is er ooit gekomen. Tot vandaag dan, vandaag kwam ie binnen!

Fijne avond, allen!

9 likes

Hele leuke. Al dikwijls over getwijfeld om deze er bij te nemen.

Hij lijkt wel groot te vallen voor je pols. Een nato kan daarbij helpen.

1 like

Dat komt op een of andere manier door de stand van m’n hand en de hoek van de foto.

3 likes

Slaap lekker! :sleeping:

4 likes

Die 083 heb ik ook gehad. Vond het een bijzonder mooi ding, vond het wel minder dat het blauw meer een strook is dan egaal rond over de wijzerplaat, en het kleurtje blauw was het voor mij net niet. Was wel echt een lumekanon vergeleken met de SPB207 waarvoor ik 'm de deur heb gewezen, dat vond ik echt een opvallend verschil. Maar los van kleuren blijft dit model MM200 wel echt een topper :ok_hand:

Meh. Verschil tussen relatief dunne band en kast maakt het horloge dan m.i. optisch groter. Daarbij ligt 'ie dan nog hoger op de pols ook. Dan eerder de bijhorende rubberen band pakken.

3 likes

Ik doe even mee.

Moeilijk om goed op foto te krijgen. Maar wat een topper voor dat geld.

8 likes

Maar uiteindelijk toch verkocht?
Ondanks dat ik de mm200 al een paar keer heb gekocht en verkocht, blijf ik m geweldig vinden. Zit nu te twijfelen of een Seamaster, mm200 of de Seiko Uemura. Lastig…

6 likes

De seamaster is wat dik.

Goedemorgen, allen!
Ik kon het natuurlijk niet laten om mijn NA vandaag weer om te doen!

Dat vind ik juist het bijzondere, ipv een standaard sunburst.

5 likes

Ook ik vind dat mooi, een beetje spelen met het licht.

1 like

Exact dat!

2 likes

Doen die mm200.
Vandaag ook een aan.

7 likes

Ik denk dat de Seamaster en de Uemura ook in een andere prijsklasse vallen dan de MM200.

Als 1 van die 2 of beide in jouw bezit moeten geraken, dan zul je toch je potje moeten vullen en/of gevuld houden.

Keuzes, keuzes, keuzes…

1 like

Allemaal luxe problemen :smile:

1 like