MM200 only!

SLA017 of SBDC027 wijzers denk ik

Denk dat ik een mm200 maar niet ga modden.
Misschien ooit een skx007… ooit.

Heeft er iemand hier trouwens die ginza?

Wat dacht je dan van deze onzin??:thinking:

Ik vind het buiten wat eventuele aanpassingen in de vorm van een zwart datumwiel of wijzers , nou niet bepaald een horloge wat nog vlug opknapt van een mod.

Mooi zoals ie is.

1 like

Je zegt het, onzin! Verschrikkelijk. Als je dit ziet snap je waarom designers van horlogemerken designers van horlogemerken zijn en hobbyisten, tja… hobbyisten. Schoenmaker hou je bij je leest. Als je een horloge niet mooi vind, koop iets anders maar ga het bedoelde ontwerp niet zelf verkrachten. :sunglasses:

PS Deze reactie geldt ook voor de datum-/wijzer(plaat)aanpassing die @Stephannl laat zien enne, ‘alleen’ andere wijzers in de MM200 … :thinking: koop dan gewoon de MM300 als je wijzers die zo mooi vind!

Die dagaanduiding ook. Hoort er gewoon niet op, verpest alles.

1 like

9 likes

Mokervolle-bus-maar-ik-heb-een-zitplek-wristshot

8 likes

Hahaha :joy: . Té erg dit… en dan neuzelt ie nog wat over ‘wabi’ op zijn insert…:flushed:

3 likes

Mooi blauw is niet lelijk! :sunglasses:
Het is een beetje je dagelijkse geworden hè? Blij mee dus.

@MeistersingerFa, die had je toch gisteren ook al geplaatst? Hmmm. :thinking:

Wel opstaan voor de ouderen he…:smirk:

1 like

5 likes

Riep al eerder… Wittebroodsweken. Eigenlijk moet ik dit aangrijpen om een zooi te verkopen :laughing:

1 like

:rofl: :joy: … doe dan! Verkoop mij de Marathon maar voor een vriendenprijsje. :wink:

1 like

Ja… maar deze op staal nu.:blush:

Maar kan er ook niet over uit,

Hier:

Meer naar aanleiding van de vraag van @Stephannl over mod-mogelijkheden van dat ding…

Het past dat horloge gewoon niet.:wink:

2 likes

Heb je 5x de MM200… :flushed:

Nee joh.

Dan ruilde ik ze meteen voor @junior zijn Speedmas… SEAMASTER!! SEAMASTER!!

Vind het plaatje mooi.

Die mag eerst mee op Canada en VS roadtrip…

1 like

Awhhh… Jammer. Had bijna een nieuwe held op het forum :face_with_hand_over_mouth:

Dus je zit gewoon plaatjes van een ander hier te spammen, zonder bronvermelding. Oh oh … :innocent::stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

@stephannl, terug naar ‘homeground’. Gaaf!
Ik ben in mijn jongere jaren de oostkust afgereden van Ottawa naar Washington en weer terug naar Toronto. Redelijk onvoorbereid, in de tijd dat je nog een landkaart op schoot nam. Twee maanden, was een erg mooie trip. Westkust wil ik ook nog eens doen.

Twee maanden lijkt mij gaaf. Moet het met twee weken doen.

1 like