Mmmm... dit gaat lastig worden. Veel foto's

Oris en Raymond Weil vallen af, ik heb ze in het echt gezien en ben toch meer gecharmeerd van de andere merken. Ik heb het idee dat ik de Longines op mijn buik kan schrijven aangezien deze niet meer leverbaar is. We zullen zien en ik houd jullie op de hoogte.

Zijn er ook “negatieve” kritieken op een van deze merken?

@ 44Magnum: Je onderschrift gaat niet op als je een 24-uurs klokje hebt…:wink:
Verder een leuk onderschrift!!

Hmm leuk setje om uit te kiezen. Maar ga je het redden met het budget?
De Sinn, waar veel voorkeur naar uitgaat, is stevig aan de prijs.

Veel plezier met het maken van je keuze.

Mvg.
Okki

O ja, ik zou ook gaan voor de Sinn :smiley:

Van jouw selectie vind de Raymond Weil wel stoer. Alternatief: heb je ook es aan Hamilton gedacht?

Ja aan gedacht maar Hamilton maakt mooie klokken maar deze merken hebben toch mijn voorkeur.

De Fortis of de Oris :slight_smile:

klopt, erg jammer. We hebben nog de tijd. Ga pas rond april/mei de keuze maken.

Super om jullie enthousiaste reacties te horen.

Zijn er ook negatieve klanken over een van deze merken die ik moet weten?
Sinn is erg populair merk ik.

de LOUIS ERARD is een beauty alhoewel de SINN is ook erg mag wezen, de R WEIL is ook een schitterende klok, zal moeilijk worden keuzes te maken tussen deze schoonheden. Een vrouw uitkiezen is tegenwoordig makkelijker:D

Mooi klokken zitten er tussen, super.
Hier even een mooie site met ook mooie klokken.

http://vigo.hw3.moveage.org/

de Raymond Weil is schitterend

Aja…; ik zie er de Raymond Weil Nabucco bijstaan. Man,dat is pas een uurwerk dat niet in je kollektie mag missen he…Ik bezit de Raymond Weil 7800 ST 05207.
Ik draag het sinds 10 dec 2007. Het gewicht…verschiet niet… 293,16 gr,diam 46 mm. Zie dus zeker naar je pols,dat ie dik genoeg is…
Ik wissel het soms af met mijn Oris BC4 Flighttimer,wat ook zeer mooi is,en mijn Breitling Old NavitimerII…