moeilijke keuze

Tudor!

Als ik jou was zou ik Henk Schiffmacher iets leuks op je pols laten zetten.
Kun je aanwijzingen geven over wat je wil, ben je van het flipperen verlost,
heb je nooit meer een te klein bandje en als je wilt weten hoe laat het is
vraag je het gewoon aan een voorbijganger of kijk je op je telefoon… :stuck_out_tongue:

mvg

Dat is een idee Frans, een horloge tattoo, maar ja die kunne ze er ook weer afhalen, is wel heel pijnlijk begreep ik, dan zijn de flipperdagen van Edwin echt voorbij :slight_smile:

Alhoewel ik meer heb met Omega, zou ik in dit geval toch voor de Tudor gaan. Ik vind deze qua looks toch net een slagje interessanter. Qua uurwerk moet ik het met Niels eens zijn, maar ik ga er van uit dat je vaker naar de voorkant- dan naar de binnenkant kijkt.

Maak het jezelf eens lastig.
Ik lees eigenlijk nooit iets over japans horlogegeweld maar heb je wel eens een grote Seiko geprobeerd?
Een Samurai bv,lekker lastig om te vinden maar moet wel mogelijk zijn met jou budget:)
met vriendelijke groet,
Aad

Tudor zonder enige twijfel. Waarom? Is in mijn ogen het exclusievere exemplaar…
Succes!

Dimitri

Offtopic,

Ik ken de persoon van wie die auto is.

Zeker niet nóg een keer die PO kopen. Kan niet anders dan dat hij dan na verloop van de tijd weer de deur uitgaat. Ik zou je sowieso als advies willen geven te wachten tot je een keertje echt zeker bent over je volgende aanwinst. Bij twijfel niet oversteken. Tot nu toe is namelijk elk horloge wat je hebt aangeschaft en waar je toch over hebt getwijfeld na minder dan zes maanden weer verkocht. Waarom wacht je niet een half jaartje of misschien zelfs een jaar? Ga sparen, en denk tijdens dat jaar over welk horloge het gaat worden. Misschien is na dat jaar je budget groot genoeg voor de DSSD? Ik zou echt rustig aan doen :wink:

Als je toch besluit voor een van deze twee te gaan (jou kennende 99.9% zeker :D) zou ik voor de Tudor gaan.

Je spreekt jezelf tegen door te beweren dat je altijd voor de mooiste gaat omdat dit niet zo is
Allereerst bestaat de mooiste niet en gezien de vele, vele exclusieve horloges die je al hebt gedragen ben je niet iemand voor één horloge. Je wilt het wel maar je gedrag spreekt dat tegen. Je smaak is te divers voor één specifiek quasi ultiem horloge.
Als je nu één kek horlogedoos koopt en daarin meerdere toppers legt kun je daar best gelukkig van worden. Nu stel je de keuze alleen maar uitstelt en jezelf frustreert doordat perfectie niet bestaat.
Natuurlijk heb jij de perfecte vrouw, één ideale zoon en en een volmaakte Audi, met omgekeerde Paneristi sticker, maar horloges zijn een functioneel sieraad en als de functie niet trend gevoelig hoeft te zijn dan ligt de schoonheid toch in de variatie.

Zo…en nu jij weer! :slight_smile:

Mijn keuze zou zijn een Oris duikert, en/of Omega Railmaster, een Tudor sub. Een Tutima-achtig ,Panerai horloge vloot. de letten banden en en Seiko Tuna of een leuke spring drive voor de ware WIS

Girard Perregaux Seahawk? De Tudor is ook mooi!

hharry Schreef:

Je spreekt jezelf tegen door te beweren dat je
altijd voor de mooiste gaat omdat dit niet zo is
Allereerst bestaat de mooiste niet en gezien de
vele, vele exclusieve horloges die je al hebt
gedragen ben je niet iemand voor één horloge. Je
wilt het wel maar je gedrag spreekt dat tegen. Je
smaak is te divers voor één specifiek quasi ultiem
horloge.
Als je nu één kek horlogedoos koopt en daarin
meerdere toppers legt kun je daar best gelukkig
van worden. Nu stel je de keuze alleen maar
uitstelt en jezelf frustreert doordat perfectie
niet bestaat.
Natuurlijk heb jij de perfecte vrouw, één ideale
zoon en en een volmaakte Audi, met omgekeerde
Paneristi sticker, maar horloges zijn een
functioneel sieraad en als de functie niet trend
gevoelig hoeft te zijn dan ligt de schoonheid toch
in de variatie.

Zo…en nu jij weer! :slight_smile:

Mijn keuze zou zijn een Oris duikert, en/of Omega
Railmaster, een Tudor sub. Een Tutima-achtig
,Panerai horloge vloot. de letten banden en en
Seiko Tuna of een leuke spring drive voor de ware
WIS

:smiley: :smiley: (tu)

Da’s volgens mij een beetje boven budget, maar wel weer eens wat anders.
Als de boodschap is: doorsparen, dan een Ulysse Nardin Maxi Marine Diver.

Nah ja, volgens mij moet je eigenlijk gewoon IETS kopen. Of het nu die Tudor is of die PO of wat anders. Wat het ook is, die klok gaat toch wel weer weg om plaats te maken voor iets anders wat ook weer weg gaat.

Ik bedoel, het zoeken en veranderen is net zo’n groot deel van de hobby als het dragen toch :wink:

wat voor horloges heb je nu nog meer?

misschien alles inruilen wat je hebt en dan een sdds

anders de tudor. maar dat komt omdat ik geen omega fan ben.

Panerai voor 2300 euro:
http://www.chrono24.nl/panerai/ferrari--id2086113.htm?dosearch=true&query=panerai&sortorder=1&urlSubpath=/panerai/index.htm&manufacturerIds=192

Man je hebt zowat alles gehad,laat het eens even berusten.
Neem de tijd en koop dan wat jezelf mooi vindt,zonder invloed van alle
welgemeende adviezen.:wink:

Heb wel nog een PO voor je…alleen niet voor 2100…:slight_smile:

Spoon1 wat dan 2000?

Die Panerai ferrari vind ik echt niks of je moet dat autootje hebben met dat paard er op, anders loop je toch voor lul?

Mee eens voor wat betreft dat paard.
Maar als je er niet mee zit scheelt het op een Panerai of GP wel heel veel ten opzichte van de kale versies. Vandaar mijn suggestie.
Han

Is toch geen pam …
Lelijk ding :wink:

lol, ben er nog steeds niet uit :smiley: