Moeilijke keuze

@bullit

Die Certina is inderdaad wél mooi, maar deze doet toch niet aan die weggekapte cijfers, subdials te dicht naar binnen, schuine datum en veel te grote TW-steel denken?

als je naar detail gaat kijken idd niet, maar het is een chrono en de kleur komt overeen :wink:

Beste Igor, je weet toch dat je diep in je hart eigenlijk de Tissot wilt? Grapje - maar dat zou mijn keuze zijn… gr Henk:D

Ik denk dat de V8 ook de beste aanvulling is op de collectie. Tenzij je een G-shock goed kunt gebruiken voor klussen, sporten, etc.

Ik zat een jaartje geleden te twijfelen tussen die Gulfman (doch met Multiband6) en de GW7900B. Ondanks dat de 7900 groter oogt, groter draagt, groter is… :sunglasses:
Zit ie door z’n soepele aanzet en flapjes (vleugeltjes voor mannen :+) beter om mijn pols dat de kleinere Gulfman.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1777962,1778622

En als je toevallig van Eminem houdt :stuck_out_tongue:

Maar als ik jou was, zou ik doen wat je zelf al eerder had bedacht: wachten op de HFLE2015. Ik bedoel, als de nood niet hoog is, gewoon lekker wachten. Je hebt nu het geld nog in je zak en alle keuze is aan jou. En tegen de tijd dat de HFLE2015 uit is, zal je potje hopelijk ook meegegroeid zijn naar de 500 euro.

louis Schreef:

LeenV Schreef:

Ik zou in ieder geval NIET voor de TW Steel
gaan.

+44.999.999

• oneindig -1

Ik denk een van deze drie.

Can’t miss, altijd raak:D

Grt,

Drex

drex Schreef:

Ik denk een van deze drie.

Can’t miss, altijd raak:D

vooral die rechter lijkt me n geweldige allrounder en bandenswapper.

Waarom toch weer steeds een Seiko opdringen?
Begrijp nu toch eens dat er ook mensen zijn die geen natte dromen krijgen bij het horen van dit woord.:X
Volgens mij vroeg de topicstarter ook “welke van deze drie”.
Dus,…de Tissot aal the way!(tu)

Wellicht toch maar eens kijken voor een Seiko :stuck_out_tongue:

Daar ik het zelf nog steeds niet weet besloten om even niets te kopen en te wachten op de HFLE 2015.

Ik had me sowieso al ingeschreven maar twijfelde daarna weer aangezien ik bang ben dat ik een horloge van 500,- niet durf te dragen (bang voor krassen etc.)

Maar ik wacht gewoon ff af en wie weet…

Ik zou voor een analoge G-Shock gaan.
En inderdaad, een G-Shock hoort er gewoon bij. Bovendien dragen ze zeer prettig en kunnen ze tegen een stootje.

Ik heb deze G-shock gekocht en die bevalt uitstekend! Ik heb eerst gekeken voor de Gulfman maar de schroeven in de bezel en de prijs stonden me een beetje tegen. Deze klok koste me slechts €140,- refnummer is: GR-8900a

lencoth Schreef:

louis Schreef:

LeenV Schreef:

Ik zou in ieder geval NIET voor de TW Steel
gaan.

+44.999.999

• oneindig -1

‘ontelbaar van de hele wereld’ + 1

TW Steel, mwa, daar zou ik geen geld aan uitgeven.
Hoewel ik de Tissot erg mooi vind, zou ik voor de G-Shock gaan. Die zijn wel heul erg gaaf en dan ‘ben je er maar vanaf’. Eindelijk je verzameling compleet :wink:

Klopt!(tu)

Grt,

Drex

Ja idd de Tissot.

De rest vind ik teenie bob.

En Seiko: Value for money.

1 in je verzameling is gans nie verkeert:)

Grt,

Drex

+1(tu)

DW 6900 classic

Op zijn minst eentje dan:)

In duisternis en met twee handen bezet
helaas waardeloos.

Dan is de analog G veel beter.

Grt,

Als het alleen een van deze 3 mag zijn zou ik de G-Shock pakken.

Ik heb hem vandaag deze om:

Inderdaad moeilijk omdat het 3 totaal verschillende horloges zijn.
Ik persoonlijk zou dan voor de Tissot gaan.
Misschien met zwarte wijzerplaat, mocht die geleverd worden?

Goede keus Igor (tu)

Bert4 Schreef:

Goede keus Igor (tu)

Wat heeft ie gekozen dan?