//eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netâ//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nety//eu1.dh-cdn.netâ//eu1.dh-cdn.net
Dat ga ik ook zeggen als ik een bedrijf heb met slechte service
Dat jij een goede ervaring hebt met Rob betekent niet dat iedereen dat heeft.
Geen communicatie als bedrijf is de slechtste service die je kan bieden.
Snap ik, ben dat ook met je eens. Geef alleen aan dat ik inderdaad een andere ervaring heb en dat ik vind dat iemand die een uit de hand gelopen hobby als bedrijfje heeft en communicatief dan misschien minder vaardig is, wel makkelijk afgebrand wordt en je een keuze hebt met wie je zaken doet. Thatâs all
Zet dan bij âuit de hand gelopen hobbyâ dat er een risico is dat je bestelling ziekelijk lang duurt en de communicatie helemaal (netjes gezegd) belabberd is
Er zijn inmiddels hele topics volgeschreven over het ontbreken van communicatie bij Rob. Als je dit heel belangrijk vindt, dan moet je ergens anders bestellen.
Ik heb de bestelde spullen altijd netjes (binnen een redelijke termijn) geleverd gekregen. Helaas op één vraag nooit een antwoord gekregen.
Ik snap de ophef niet.
Iedereen valt over elkaar heen om er schande van te spreken. Bestel er dan niet. Als je dan toch wilt bestellen, stel je er dan op in.
Ik heb vooral goede ervaringen. Snelle leveringen en gewoon reactie op vragen. En hele goede service in geval van vragen of issues.
Ik heb eerder goede ervaringen met Monsterwatches Rob gehad.
Ik had een ratcheting clasp en Presidential band voor een Turtle besteld en betaald op 04/06.
Na 2 weken voorzichtig per FB Messenger eens gevraagd of ik die alsjeblieft in de toekomst mogelijk ook eens zou kunnen ontvangen, eventueel.
Geen reactie.
Weer een paar dagen later ook per mail en Whatsapp eens dezelfde vraag gesteld.
Weer geen reactie, de Whatsapp zelfs niet eens gelezen.
Na nog 1 keer langs alle bovenvermelde kanalen even licht maar vriendelijk aan te dringen, heb ik op 04/07 (1 maand later dus) vriendelijk maar met aandrang mijn geld teruggevraagd.
Toen kreeg ik ogenblikkelijk een keurig antwoord, dat het geld al vertrokken was naar mijn rekening - dat heb ik inmiddels netjes ontvangen.
Hij måg dan een alleraardigste kerel zijn (heb hem nooit in levende lijve ontmoet), maar dit kan écht niet.
Ik heb het gehad.
Ik vind het erg jammer om te zeggen, maar ik probeer er nooit meer wat te kopen.
+1
Hoe weet je dat zo zeker?
Ik open zakelijke WhatsApp ook vaak zonder WhatsApp te openen. Dan blijft het op ongelezen waardoor ik overzicht kan behouden in wat nog afgehandeld moet worden.
Of, de blauwe vinkjes uitgezet.
+2 voor @Thijsie
Ik heb totaal geen idee wie de beste man is. Echter, als je een website hebt, waar je spulletjes verkoopt, lijkt het mij vrij normaal dat er een redelijke termijn van levering is. Wat deze termijn is, zal voor ieder verschillend zijn, maar wat ik hier zo lees gaat zelfs verder dan de termijnen die AliExpress hanteert. En niet reageren op een klant kun je gewoonweg niet maken. Te simpel om hier argumenten te gebruiken als:, Dan moet je niet bij hem kopenââ.
Graag de zoekfunctie gebruiken. Er is een heel lang topic over monsterwatches, alle info is daar te vinden.
Zie hierboven.