Mooi horloge maar kwalitatief uitermate teleurstellende naam

Ik ben bang dat ik in het hondenhok moet slapen als ik die zou kopen

3 likes

Dan heb je wel een echte Fukimaster bij je als troost :grin:

2 likes

Dan kun je er niets van.

Tompj

11 likes

Gast…

Leuk topic!
Heel wat van opgestoken :innocent:

:stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::rofl:

1 like

:rofl: :rofl: :rofl: Ja, dat is ook een leuke!

1 like

Ben je nou serieus? Kijk gewoon naar die foto, wat staat er op wijzerplaat?

3 likes

€ 71,40 89%OFF | Olevs 9923 Top Merk Mannen Mechanisch Horloge Wijzerplaat Roterende Horloge Lichtgevende Ster Moonswatch Waterdichte Luxe Fashion Horloges Voor Mannen

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

‘WANKER’ :joy: :joy: :joy:

1 like

Gewoon omdat die leuk is toch @BroederBill, lekker voor de heb en de naam heeft net zoveel letters als Rolex. Echt die moet je in het echt zien, zeker voor die paar centen. En ik schaam mij er echt niet voor om die te dragen, de ene keer een Rolex, de andere keer een Olevs. Heeft een draaiende sterrenhemel, wijzer die naar datum wijst en een moonphase wat wil je nog meer voor dat geld.
Vindt de naam Olevs best wel lekker bekken, toch???

Dan toch maar wat foto’s, zie de commentaren wel verschijnen :wink:

Zie het filmpje van @BroederBill, leuk of niet soms :smiley:

6 likes

O ja, ik heb deze echt :wink:. Moet dat bewijzen toch :grin:

10 likes

Nee echt, ik heb Rolex altijd een goedkope, op een achternamiddag ergens op een kantoortje bedachte naam gevonden. Doet niets af aan de kwaliteit etc., maar die naam is echt niet chique. Glashütte Original vind ik ook geen topper.

3 likes

Misschien omdat je vroeger behalve Rolex ook nog Solex had, had meest lullige brommertje op aarde.

2 likes

Er zijn plenty horloges die ik niet zou kopen omwille van het merk. Alles van Rolex en Thomas Earnshaw, bijvoorbeeld. Islander is ook stompzinnig, en nu ik er bij nadenk zou ik nooit een Audemars Piguet of Unlysse Nardin willen hebben.

Ik heb ook een hekel aan de naam Tudor, omwille van het koningshuis met dezelfde naam, dus ook al maken ze een paar coole horloges, ik zie het mezelf niet snel doen.

Er is iemand op Fratello bezig om een horlogemerk op te zetten met de naam VPC. Zoals Thomas het zelf schrijft:

VPC is short for Venustas Per Constantia

Ik krijg eczeem op m’n ballen als ik zoiets lees. Zo pretentieus hoor je ze normaal alleen uit de koker van gasten als Baudetteketet komen, dus wat hij verder ook ontwerpt, het is voor mij gedoemd om te falen.

Geef mij simpelweg maar een “Van Straaten”

10 likes

:joy::joy::joy:

Sorry, maar als je zulke vragen stelt ben je echt een gast. M/v maakt niet uit. Maar laat ik het anders zeggen:

Dude, er zat een naambord op.

4 likes

Nee, die durven niet meer :wink:

Bij VPC denk ik aan een naam voor een sportclub. VPC uit tegen Tudorboys :face_with_raised_eyebrow: er komen een hoop vage namen voorbij idd.

3 likes