de o.c.e. Anus!
gewoon een sarb035 of 033 halen.
kan je overal bij dragen en is altijd classy. en topkwaliteit.
ook top!
De SKX is nu al een paar keer als optie aangedragen, topic kan wel dicht toch?
Een mooie Certina DS-1?
Op papier 36mm volgens schuilgaat 37.6mm dus draagt groter
En het voordeel is dat iedere supermarkt Seiko mag verkopen…
Als je hier 10 euro voor rekent en je doet alle scheve chapter rings die hier op het forum zitten kan je gaan stoppen met werken.

Als je hier 10 euro voor rekent en je doet alle scheve chapter rings die hier op het forum zitten kan je gaan stoppen met werken.
10 euro om de ellende van een ander recht te zetten (pun intended)? Ik zit niet in de bijstand, wat dacht je van 189,95 exclusief verzending?
Voor dat bedrag mag je hem opsturen en krijg je er een factuurtje bij van DikkeBips B.V.

dreski:
10 euro om de ellende van een ander recht te zetten (pun intended)? Ik zit niet in de bijstand, wat dacht je van 189,95 exclusief verzending?
![]()
Voor dat bedrag mag je hem opsturen en krijg je er een factuurtje bij van DikkeBips B.V.
Die prijs van 10 euro was alleen om aan te geven hoe k*t de QC van Seiko is.
Haha eens.
Alsof Seiko niets anders heeft

Die prijs van 10 euro was alleen om aan te geven hoe k*t de QC van Seiko is.
Ik ken een klein beginnend horlogemerkje waarvan het nog kutter is
Phoibos

EMG
OMG
In één keer goed

Logie:
EMG
Maar die herstelt het wel onder garantie terwijl het bij Seiko als “acceptabel” wordt gezien.
True. Ben benieuwd hoe dat straks, over een jaar of 10, als de eerste Doomet horloges verkocht worden. Als daar een reparatie nodig is na een tijdje kun je mooi een jaar op je horloge wachten!
Liever een chinees kutding in de hand, dan een duur Nederlands kutding bij de leverancier