Mooi of niet?

Die Milgaus knapt ervan op :smile:
Knap gemaakt enzo. Maar niet mijn ding.

Ik vind het echt fantastisch, zeer mooi gedaan!

Knap vakwerk - maar zeker niet my cup of tea…

Knap staaltje werk alleen ik vind het totaal niks.

Yek

Knap staatje graveerwerk, maar ik zou er niet mee gezien willen worden… Maar overal is een markt voor zie je wel weer…

Ik hou niet van krassen in mijn horloge…

Mooi gegraveerd maar niet mijn ding

Mooi vakmanschap, maar veel te druk op een horloge.

mooi…weet ik niet, wel gaaf !

Dat heb ik nou ook.

Elf.

Ik vind het stiekem toch wel heel erg tof!

Schitterend vakwerk, daar valt niets op af te dingen maar zonde van het horloge :fearful:

Zeer mooi, en past idd misschien wel bij sommige mensen, maar ik zou hem nooit dragen.

Ik vind 'm ook te druk zo, maar die Panerai is inderdaad wel mooi. Ik heb zelf de die van JS Watches ‘live’ gezien (op een tentoonstelling van IJslandse kunst in Gouda; daar stonden hun horloges ook in de vitrine :smile:). Op de foto is die mooier dan in het echt; ik had er geen klik mee (terwijl ik wel van Scandinavische kunt hou).

Ik vind t een horloge voor mensen die geen tattoo aandurven…

Ik zie liever een maori-achtig tattoo’d forearm met een niet verneukte Milgauss eraan.

Tuurlijk is het vakwerk, maar ik vind het niks op zo’n Milgauss.

Groeten,

Noel.

Is wel een stukje vakwerk, maar zou mijn horloge niet zijn.

mvg. Hans

Ik vraag me trouwens af hoeveel werk hier in heeft gezeten, dit is niet iets wat je even op een vrije middag doet…

niet

Mooie gravering doet me denken aan wat sommige mensen aan het strand boven hun kont hebben staan.
staat mooi op zakmessen aanstekers en andere tools
voor in de keuken e.d.
maar het staat m.i. op geen enkel polshorloge m.u.v. Hubl*t voetbalklokjes en eventueel zakhorloges.

1 like