Mooi
Staat zeer hoog op de lijst om mijn eerste high end klokje te worden over een tijd erg fraai!
Veel mensen vinden het schitterend. Vind het zelf eigenlijk saai en gedateerd. Waarschijnlijk geen populair standpunt
geen probleem hoor! Wat maakt dat je het gedateerd vindt?
De vorm van de indexes.
Ik vind hem met een blauw plaat erg mooi !
Erg mooi zou ik zelfs durven zeggen.
In ėėn woord : Prachtig.
Echt heel mooi, kopen dus!
Prachtig horloge - sublieme blauwe kleur, en was het 'n Rolex geweest riepen ze hier allemaal "Wow, een tapestry dial ! ! ! "
Kopen Joep !
(hij komt donderdag…
)
Goed bezig!
Ik hou van Omega.
Nog 2 keer slapen !
Een sarb (en een Explorer ook) zijn geweldige horloges. Prachtig om te zien en waanzinnig mooi gemaakt, maar wat voor mij de Seamaster van Joep zoveel spannender maakt, zijn de curves over de lugs en de driehoekige markers en het trapeziumvormige datumvenster.
De rechte lugs, en rechthoekige markers en datumvenster van je sarb maken het horloge veel rustiger om te zien. Op het eerste gezicht wat saai, maar ongetwijfeld tijdloos.
Mooier dan mooi
Omega is top en heeft net zoals heuer zeer mooie ontwerpen
Is de Panda dial met bijbehorende wijzers. Is officieel Omega en besteld bij Otto Frei. Ferry heeft het spul erop gezet.
Erg populair bij maladjusted young men, who give little thought to sacrificing others in order to protect queen and country. You know… former SAS types with easy smiles and expensive watches…

Me in alle nutshell!
Chique pak, check!
Vette bak, check!
Mooie klok, check!
Nu alleen nog die license to kill