Ja mooi die. Ik heb ze geprobeerd. Ik vind ze net een tik te groot voor een dergelijk model op mijn pols. Maar zeker een mooie suggestie.
Aqua Terra? Maar de getoonde JLC of Seamaster 300 zijn natuurlijk ook goed te pruimen
Ik blijf me afvragen waarom je anderen vraagt wat zij zouden kopen. Blijft toch zeer persoonlijk lijkt me…
Maar persoonlijk vind ik de JLC wel schitterend
Yes. Allebei prachtig!
Heb ik gepast, maar ietwat grof voor me.
Die Zenith lijn vind ik, by far, de vetste.
Niet alleen in jouw opstelling trouwens, maar ook in een opstelling met alle releases van de afgelopen jaren denk ik.
Wat een gaaf ding zeg.
Zenith zonder twijfel zeker in die kleur!!
Die Zenith, maar wel lekker in het groen!
Ik sluit mij ook aan bij de groene Zenith. Ten eerste is ie heel apart (lees : origineel). Dan de gave kleuren combi met de zwarte kast en groene plaat die het geheel stoer maakt maar toch ook elegant (ik moet denken aan het groen en de beleving van Jaguar). En als sluitstuk het fantastische uurwerk plus see-through caseback om het te bewonderen.
Beetje afhankelijk van wie het topic opent misschien…
Ik kijk de laatste tijd regelmatig naar deze. Als ik wat nieuws zou kopen zou het vandaag deze worden (Uit Finland) Bedacht in co-productie met Kari Voutilainen.
Precies die Zenith en Seamaster zou ik ook graag willen. Voor beiden geldt dat de zwarte variant ook mooi is. Als ik kijk naar jouw collectie dan denk ik dat ik die groene Zenith het best bij je vind passen. Die Seamaster is misschien wat groot/ bonkig. Geen idee, ken je verder niet. Haha.
Alleen jammer die datum…
De Shadow is een pareltje vanwege het ontbreken van de datum…
De plaat is zo ongelofelijk meer in balans, ik snap niet dat Zenith de datum niet helemaal weg sloopt bij de El Primero’s.
Ik vind een datum op die plek ook altijd lelijk, maar bij dit horloge lijkt hij amper op te vallen op deze wijzerplaat. Misschien dat hij in het echt wel stoort.