Mooie alleskunner

Ook gehad. Op een of andere wijze doet die het niet voor me. Heeft op papier alles mee en ik wilde hem heel graag mooi vinden, maar nee. Onder meer door de te laag geplaatste tekst die vooral boven de wijzers stoort. Maar hij heeft nog wat meer waardoor ik hem niet meer wil, maar wat ik niet echt kan duiden.

1 like

3 likes

Er zijn geloof ik drie uitvoeringen, dus er valt nog wat te kiezen :+1:

7 likes

Mooie dial!

Maar wel een dikkertje door die rechte kast.

1 like

Misschien niet sportief genoeg, maar toch:

4 likes

Deze al gepasseerd? (SBGN013)

2 likes

idd :blush::+1:

4 likes

Goh, wat zie ik veel horloges die je al hebt gehad Tom :wink:… uiteindelijk kristalliseert het zich vanzelf uit

2 likes

Klopt. Ook wel confronterend. Jeetje, er is al zoveel langsgekomen de afgelopen jaren.:scream:

2 likes

Zoiets? Mooi merk en een mooie maat en in verschillende kleuren te krijgen.

2 likes

Ja, die kwam al eerder langs. Ik vind hem mooi, maar herinner me dat ik hem live zag en om had en hij me wat tegenviel. Misschien nog eens proberen.

1 like

Dan zou ik voor een Cartier Santos medium gaan. Ik denk dat er geen horloge is, die zowel op de bracelet als op leer, zo lekker uit verf komt. Het is een karakteristiek ontwerp en toch tijdloos. De bracelet heeft een quick release systeem. Cartier wordt bij de bekende AD’s verkocht dus passen is geen probleem (persoonlijk wil ik een horloge altijd kunnen zien en “voelen”)

afbeelding

8 likes

Dat eerste horloge. Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat de backcase mooier is dan de voorzijde… :man_shrugging:

1 like

De versie zonder Exp II-achtige bezel toch net iets beter vind ik.

Wou deze net gaan voorstellen. Dit is voor mij toch wel echt een alleskunner.

5 likes

Naar welke polsmaat kijken we hier?
Want het verschil tussen de large en medium is aanzienlijk.

Leuk om over na te denken. Uit je lijstje 100% de Zenith.
Maar dan nog liever de shadow. Ik heb hem een weekend mogen bepotelen en hij is super comfortabel. Weegt helemaal niks ook. Enige downside voor mij zijn de krassen op de kast. Dit ga je toch snel zien.

Heb je al eens naar deze Chopard gekeken. Die stond hoog op mijn lijstje toen ik uiteindelijk voor de JLC ben gegaan

7 likes

De zenith! Alle andere heb je al gehad in een vergelijkbare vorm en dan tel ik de el Primero even niet mee

1 like

De JLC chrono of Cartier Blue ??
Die camo Zenith is wel leuk bij het mud racen of hiken, maar verder… dan liever de GO SeaQ !

3 likes

Lastig keuzes. Toch een poging.

Ik ben inmiddels bevooroordeeld omdat ik tijdens mijn vakantie gemerkt heb dat deze aan mijn eisen/wensen, die jij ook opsomt, wel voldoet.

De waterdichtheid zou nog een dingetje kunnen zijn.

Buiten, met overhemd en casual werkoutfit

Binnen, met een polo, vrije tijd (welliswaar aan het werk)… :wink:

5 likes