Mooie dag mooi horloge om .... ;-)

Sinds gisteren lid geworden van dit forum en leuk om alle berichten te zien en te volgen. Vanochtend mijn recente aanwinst om gehad, die ik toch even wil delen met jullie. Toch naar het werk vandaag weer de Tissot PRS516 omgedaan, maar daarvan had ik gisteren al een foto geupload :smile:
De klok is een Breitling Navitimer 01 Panamerican Edition (limited tot 1000 stuks), is wat lastig te zien maar heeft een prachtige bronzen wijzerplaatā€¦

4 likes

Jammer dat we niet goed de mooie kleur van de wijzerplaat zien.
Zou niet teveel de seconden wijzer van de chrono onnodig mee laten lopen om slijtage te voorkomen.

ja, goede tipā€¦zal eens een betere foto postenā€¦valt nog niet mee een mooie foto van je klok te maken met tegenlicht, schitteringen, etc

1 like

Vandaag een wissel dagjeā€¦ Afscheid van deze:

De klik was er niet helaasā€¦ net niet helemaal mijn dial en toch een beetje horloge snob zwak vrees is voor Zwitsers uurwerkje aan het ontwikkelen. De Davosa mocht mee naar mā€™n werkā€¦

.

En toen ik thuiskwam lag deze op de mat te wachten. Leuke nieuwe forum aanwinst. Denk dat ik er een bruin of misschien zelfs blauw bande op ga zetten.

2 likes

6 likes

Deze grote (47mm) nog even in bruikleen :smiley:

1 like

Ontzettend leuke retro style klok, met een Miyota uurwerk voor een vriendenprijs! Het kan dus wel! :smile:

Vandaag maar weer eens een stukje horloge-nationalisme. :tulip: :sunglasses:

Groet,

Tecco

3 likes

Deze beauty, vandaag.

3 likes

Moooooooi! Gefeliciteerd

Thanks, ben er ook erg blij mee!

Big Military met saffier en ammo strap van Gnik

De leren keeper heb ik vervangen door twee zulu ringen

Grt.

Hier ook nog maar een keertje danšŸ˜€

1 like

Al een paar dagen niet van de pols geweest:

Oh oh oh, wat is die blauwe plaat toch mooi (en goed gefotografeerd!). Het is dat ik mezelf heb verboden nog meer blauwe wijzerplaathorloges aan te schaffen want andersā€¦

Grt. Marco

1 like

Je wordt op je wenken bediend @emveezet

Evening swap!

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

@emveezet Soms moet je gewoon een beetje lief zijn voor jezelf! :wink:
Oh, WISdom is net als alcoholismeā€¦ Ah, nog eentje. Laatste! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Alcohol? Wie zei daar alcohol?
Gaat perfect samen met een mooi horlogen. :innocent:
Vanavond even af gedaan om wat fotoā€™s te maken, zat daarna meteen weer om de pols.
(ja ik weet dat de datum etc. nog niet goed staat :stuck_out_tongue:)

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/11234936_723677527776383_8679548723003512782_o.jpg

Dit schip is te water gelaten genaamd Nabila het schip wat Adnan Khashoggi gratis uitleende voor de Bondfilm Never Say Never Again de laatste van Sean Connery,

In de film heette het schip The Flying Saucer.

En heeft ontelbaar veel namen en eigenaars gehad sindsdien.

Als je toch de Bond aan het uithangen bent ook even douchen met Kim Basinger ook daarvan zien we graag fotoĀ“s! :smile:

Groeten,

Noel.

1 like