Misschien een tip om vandaag via Britse webshops je inkopen te doen en meteen te betalen?
Goeie tip! Met de crash van de pond…
De wisselvoet veranderingen gaan pas doorgevoerd worden einde beursdag.
Het zou me verbazen als de koers vandaag verder herstelt naar niveau van gisteren.
Ik vermoed niet dat dit goed gaat doen aan de Euro. En nu nog het ontslag van de premier…
Geen idee hoe dat bij b.v. PayPal werkt.
Op de baai zie ik nog geen spektakel bij de UK deals
Op 1 of andere manier altijd in het voordeel van PayPal… Ik denk dagkoers op afschrijvingsdatum van je tegenrekening of creditcard
Shops als iconicwatches zijn voorlopig even offline, vandaag ook niet meer te vinden op chrono24
Nou ik dacht snel even kijken of ik het horloge wat ik al besteld in Spanje misschien toch iets goedkoper uit de UK kon halen. Maar die shop had z’n prijzen gewoon al omhoog gegooid.
Plus PayPal is sowieso redelijk creatief met wisselkoersen, meestal niet in het voordeel van de koper
Als je met PayPal in andere valuta betaalt, kies dan voor optie dat je cc maatschappij de wisselkoers bepaalt. Dan weet je beter waar je aan toe bent. En word je ook getild, maar wel minder.
http://www.telegraaf.nl/dft/geld/consument/26076399/Webshops_en_wisselaars_dicht_om_crashend_pond.html
te laat…
UK het nieuwe Griekenland.
Maar gelukkig uit de Euro dus geen “leningen”
Mijn IWC bij Iconicwatches gekocht afgelopen week. Prettig prijsje, horloge stond ver voor de Brexit al op de radar.
Waar het wel beetje mis ging: PayPal, verschil met de standaard koers was 4%. Iconicwatches vroeg 1,5% voor de PayPal transactie, dus had ik geen aanvullende korting gehad was trusted checkout op Chrono beter geweest.
Nette transactie verder, prettig mailverkeer.
Heeft er iemand een lijstje met UK horloge websites die ook internationaal versturen.
Ik zie hele mooie deals online maar die versturen alleen in de UK.
Iemand misschien een gouden tip .
Na wat rondvragen blijken vrijwel alle Rolex AD’s hun goed lopende modellen een paar weken achter te houden, i.v.m. de aanstaande prijsverhoging in de UK. Er is geen SS Sub of GMT BLNR meer te krijgen.