Mooiste glas

:joy::+1:

1 like

5 likes

Mooiste glas, punt.

3 likes

Mooiste glas vind ik saffier met aan beide zijde blauwe AR coating…

Je weet toch @HanDavinci
Blue Ton-sur-Ton :wink:

6 likes

Kan me deze van vroeger nog altijd herinneren maar dan vol en met bezopen ooms

3 likes

Ik vind het glas op mijn Darth Tuna erg mooi. Heeft groene AR aan de binnenkant van het glas. Is weer eens wat anders laten we maar zeggen ;-).

Voor mij is dat toch deze

Helaas wel toe aan een beurtje,datum verzet werkt niet meer en batterij is leeg.

Ik heb wat glaasjes om de pols gehad, maar ik was erg onder de indruk van de Omega SMPc! Alsof er geen glas inzit, zo helder, skitterend (maar dus niet)

2 likes

Die mesh band… :confounded:

… is fantastiek!

Ok misschien niet op dit horloge, maar draagt zo lekker.

1 like

Wat je zelf zegt. Breitling gooit er het mooiste glas in.

1 like

Tja, dan hoef ik dus niet verder te zoeken…

Wat @daffie zegt. Op de Damasko lijkt geen glas te zitten:

En wat ook klopt is dat Breitling prima glas heeft😉

1 like

Zelf vind ik het gebolde doch dunne safier op deze Oris echt prachtig:
https://goo.gl/images/dHD4EB

Als je mooie ontspiegeling bedoelt vind ik de nieuwe Omega Seamaster een goed voorbeeld. Hier leek het glas te ontbreken.

Ik vind het glas in de moderne Omega’s erg mooi omdat het inderdaad net lijkt of er geen glas in zit.
Verder is hesalite prachtig om te zien. Het hesalite hoort dan ook echt in mijn Speedmaster.
Maar ook het gebolde safier in horloges als de Oris '65 en zelfs mijn Seiko SARY073 mogen er wezen.

Ik heb ondertussen vele verschillende merken in huize GMTPlus1 gehad, maar qua glas sprong de Breitling er toch wel bovenuit

1 like

Voor mij 100% de Oris Sixty Five. Niet de kleur/coating (vind ARC glas geweldig normaal gezien) maar de vorm van t glas😍 de bolling ‘speelt’ mooi met de dail, je blijft er naar kijken.

1 like