Mooiste horloge onder €2000

Die heb ik nog niet gezien. Waar heb je die gespot ?

Florence, maandje geleden al.

1 like

Nee maar bij van Baal kun je hem zo ophalen !!

Ja die zou het voor mij ook wel kunnen doen!

1 like

L#llig voor mn huisdealer maar misschien moet ik dat doen, of beter nog, uit Duitsland

Ik kan me een soortgelijke discussie herinneren niet al te lang terug. Maar het klopt dat je een sub geen 7k waard kan vinden, maar je vind niet voor veel minder geld een horloge met dezelfde features/specs. Dat is bij deze Rado wel het geval toch?

1 like

Daar moet je ik je gelijk in geven alleen als ik dit vergelijk met bv Oris, ML en wat andere merken die in die prijsklasse zitten lijkt me dat hetzelfde laken en pak toch ?

1 like

Heb niet veel ervaring met die horloges. Maar vroeg het me gewoon af toen je het horloge hier poste. Van de foto word ik er nog niet heel warm van namelijk. :sweat_smile:

1 like

Toch zou je deze eens in het echt moeten zien, heb in deze prijsklasse (nieuw) heel veel gehad maar dit is zeker 1 van de mooiere in mijn optiek…

Moet je de website van GS eens bekijken. Om te huilen die foto’s

Ik ben misschien niet helemaal objectief maar ik vind deze Tag Heuer een kanshebber voor de titel : Mooiste horloge onder de €2000,-

:smiley:

13 likes

Heel aardig ding. Vond de 37mm destijds ook prachtig maar veul te klein. Deze wil ik wel eens zien irl

1 like

Moet je zeker bekijken, hij is er bij van Baal of evt van Grinsven in Den Bosch…

1 like

9 likes

Voor mij nog steeds deze: :sunglasses:

Maat is wel een dingetje… :sweat_smile:

2 likes

Helemaal mee eens!
Heerlijk draagcomfort en raak er nooit op uitgekeken.

4 likes

Wat een ellende allemaal. :confused:

Deze was in 2019 onder de 2000 euro? Dan is de prijs flink gestegen.

2 likes


3 likes

Mand!

2 likes