Ik vind twee in plaats van 3 wijzers wel wat hebben in panda formaat.
Bij de tag panda is het een normale 3 waijzers chronograaf, maar doordat de onderste wijzer wit is, lijkt het maar 2 wijzers te hebben
Die Breitling is met 42mm aan de forse kant, voor mij in ieder geval te groot. De Chinees is 40mm en daar kom ik net aan mee weg
Ik vind het meevallen. Normaal ben ik van de 34-38mm, maar deze kan op zich best bij de juiste kleding. Het is meer de dikte die hem groot maakt dan de diameter. Ik draag hem of met t-shirt, of met dikke trui. Met een overhemd moet je niet doen, dat ziet er niet uit.
Nou dan moet ik toch maar eens op jacht om deze te passen in real life
Welke ref. Seagull is dat? De meeste die ik zie zijn old timy beige wijzerplaat.
Eens! Ik sla me nog steeds voor het hoofd dat ik nee zei toen ik deze jaren geleden voor een goede prijs kon kopen.
Het is deze. Of het ook echt een Seagull is of niet dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, er staat een schitterend verhaal op die site maar wat daar van waar is… bel Joost, misschien dat hij het weet. Hij komt in ieder geval in het zelfde doosje als een van mijn andere Seagull’s (waarvan ik zeker weet dat het een Seagull is).
Bij Ome Ali kun je hem ook krijgen met een dichte caseback (die heb ik), en ze hebben daar ook een bijna identieke 38mm variant van Merkur die op een hele mooie bracelet beschikbaar is.
Die caseback!
Echt mooi hoor irl. Deze klopt gewoon.
De verborgen parel tussen de meer populaire lichte dials met 3-color subdials