Mooiste Seiko

Heel mooi! de nieuwe Presage serie van Seiko hebben ook deze wijerplaten:+1:

1 like

Ik ben het helemaal met je eens! Ik denk alleen als ik er wat van zeg dat ze er niks mee doen:yum:

Ik vind de Marinemaster ook geweldig!

Daar heb je gelijk in. wel heel jammer want het is een prachtig model. Zie hem vaak langs komen

1 like

Al eerder genoemd de Sarx. Prachtig horloge.

8 likes

Aardig Samuraitje :slight_smile:

8 likes

Rechts!!! een geweldige klok!:+1:

1 like

Ik vind de Snowflake mooi maar ik vind jouw Transocean echt mooier:sunglasses:

Ik merk het!!

Zal je nog verbazen, de Seiko boutique in Amsterdam had de SARB033 onlangs te koop voor 400+ euro.

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Hij is al voorbij gekomen hier ergens boven, maar mijn mooiste Seiko is de SARY055 :slight_smile:

6 likes

Beide heel mooi! Heb links voor een mooi prijsje staan. Rechts al verkocht en ook uitverkocht bij Seiko NL

De Skx 007 en 009 mogen ook niet in de collectie ontbreken, blijven toch de basis modellen die gewoon altijd goed verkopen. En de beste klokken voor de Mods…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

HAHA 53 posts en er zijn al heel veel langs gekomen. We hebben een grote Seiko vitrine staan waar heel wat in kan :grin:

1 like

Mee eens! Ik krijg eindelijk weer 1 in December:birthday:

SRP773 toch ? Alleen heeft deze een mesh band. Ik vind de Turtle ook mooi. Mist nog in mijn prive collectie :grin:

Ik vind hem ook heel mooi! Ik krijg eindelijk weer 1 binnen in Decemeber!

1 like

SLA017 is idd heel mooi. Zijn maar een paar van in Nederland. Eerste generatie Sumo blijft mooi!

1 like

De Snowflake is idd heel mooi!