Mooiste wijzerplaat ooit?

Hier moet je wel mee uit de voeten kunnen, snel kopen prijs gaat flink omhoog :wink:.
GRAND SEIKO 62GS “RIKKA” HI-BEAT SBGH271 40MM

2 likes

Oh ja, dan gaan we dit jaar wel niet op vakantie :joy:. Heel erg mooi hoor. Toevallig sinds kort meer naar GS aan het kijken en hoop deze volgende week binnen te krijgen.

4 likes

Lekker man, nog een weekje voorpret. Natuurlijk ook een mooie GS, ik heb naast de Rikka ook nog een snowflake, totaal andere look. Lekker thuis blijven en die Rikka aanvullen op je collectie :wink:

1 like

Mozeskriebeltjes :drooling_face: wat een prachtige kunstwerken

3 likes

:joy::joy: Dan ben ik toch bang dat de verdraagzaamheid van onze hobby op het spel komt te staan.

2 likes

Lol, ja joh je moet ook van vakantie geen hobby maken :stuck_out_tongue:

2 likes

Bizar mooi!

2 likes

De achterkant is eigenlijk mooier dan voorzijde, dacht ook op het eerste oog dat het een ander horloge was… :ok_hand:

4 likes

zeker niet te druk en als ze hem ook op staal hebben dan absoluut een serieuze overweging waard :sunglasses:

2 likes

Ohw gevonden, vind de blauwe ook mooi :grin:
Alleen zou ik voor dat geld dan toch voor een Breitling gaan…

1 like

Mooier blauw is er op het hele forum niet te vinden.

1 like

Deze zomer aangekocht en nog steeds in de collectie de Epos Oeuvre d’art :grin:

DE POLSSHOOT

4 likes

Het is een vintage van een obscuur plakmerk en hij heeft littekens die niet meer weg gaan, maar blijft een van de mooiste wijzerplaten in mijn doos. Moeilijk om 'm in al zijn glorie op foto te vatten ook.

12 likes

10 likes

3 likes

Die nagel is ook vies netjes geknipt… Foto van het net geplukt, maar dit vind ik wel onwijs mooi!:heart: Die plaat bedoel ik…

10 likes

1 like

Jacob & Co… Hoop er ooit nog eens één in de kringloop tegen te komen, kan ik m’n hypotheek eindelijk aflossen.

4 likes

:joy::+1:

2 likes

dit topic is niet goed voor mijn bankrekening, jongens :sweat_smile:

3 likes