Erg fraai!
Eigenlijk heb ik geen favoriet, al heeft deze Citizen toch wel één van m’n favoriete wijzerplaten. Maar een wijzerplaat kan juist ook uitblinken in z’n eenvoud.
Al ben ik zelf nogal van de kleuren, m’n grijze Bambino is wat wijzerplaat bereft - en zeker voor het geld - toch wel één van m’n favorieten binnen mijn collectie. Hij speelt heel mooi met het licht en lijkt continu van grijstint te veranderen.
Ooit al eens een horloge willen kopen, maar in t echt teleurgesteld omdat de optiek niet dat was wat de fotos doen geloven?
Dat is voor mij deze. Veel te zien, ultieme seventies vorm en kleuren en het cockpitgevoel.
En nee, helaas is deze niet van mij…
Mooie wijzerplaat, 1 van mn sleutelfactoren in de Hobby, en steeds zoekend naar die Ene.
Leuk die mooi afgewerkte dials met structuren en details die je hier ziet passeren.
Voor mij moet n dial in elk licht “begeisteren” om t in mooi Hollands te zeggen.
Blijven boeien en eigen gezicht hebben in elk licht. Of t nu donker, kunst of zonlicht is.
Nu ik er aan denk, Grand Seiko nog n hiaat. Die Lente is echt mooi.
Mijn mooie op mn weg tot nu:
WoW
Stuk voor stuk kunstwerkjes. Met de Moser (voor mij) als hoogtepunt
Prachtig!
Welk type is dit?
Wat een droomcollectie
Ja, dat blijft ook wel spannend, ik draag hem veel met plezier.
Ik stem vandaag voor een Laine in staal en een Krayon in platina.
Holy crap wat is die wit met goud Citizen lekker. Ik ben helemaal geen fan van gouden horloges, maar die is wel erg mooi.
Weet je misschien het ref nr?
Edit: gevonden… AQ4042-01P
Heel fraai in beeld gebracht!!!
Heel gaaf, ff opgezocht wat zoiets moet kosten zo’n 13e maand zit er ff niet in…
Mocht de zon ooit weer eens tevoorschijn komen zal ik eens een poging voor een mini-video wagen met mijn Meistersinger Perigraph in brons, met de kleur wijzerplaat Stahlblau. Moeilijke daaraan is wel dat het saffier glimt als een tierelier. Is natuurlijk ook een horloge uit een lager prijssegment, maar in het echt werkelijk schitterende effecten!
Hopelijk snel een zonnetje!
Ja, leuk die Citizens!! Prachtige structuren
Citizen nb1060-12l